ויראלי

מרגש: אחת החטופות המשוחררות היא קרובה של השדר הארגנטינאי

אחת הדמויות שהפתיעו וריגשו ישראלים רבים מתחילת המלחמה הוא ללא ספק שדר הכדורגל הארגנטינאי, הרנן פלר, שהתבשר היום כי קרובת משפחתו שנחטפה היא בין המשוחררות בעסקה
מערכת ice | 
החטופים מועברים לצלב האדום (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
הרנן פלר, שדר הכדורגל הארגנטינאי, אחראי למספר מחוות מרגשות למען ישראל והחטופים, מאז אותו בוקר נוראי ב-7 לאוקטובר. הוא הקפיד בכל משחק ששידר מאז לבצע מונולוג בו הוא מזכיר את מעשי הטבח והזוועות שביצעו מחבלי חמאס, והעלה את המודעות לנושא הכאוב של מאות החטופים.
אחת הנשים שנחטפו לעזה, אופליה רויטמן, היא קרובת משפחתו של השדר הארגנטינאי, והיום (שלישי) הוא התבשר כי במסגרת הפעימה החמישית של עסקת החטופים בין ישראל לחמאס, היא תשוחרר. במהלך היום הוא העלה בחשבון האינסטגרם שלו מספר פרסומים בסטורי ואחד מהם הוא הודעה ששלח לה ביום ה-7 באוקטובר.
לאחר שהתבשר על הכוונה לשחררה, פרסם פלר תמונה נוספת בסטורי שלו, בה נראות תמונות של עשר החטופות ששוחררו היום. אפשר רק לדמיין את השמחה שהרגיש פלר כאשר התבשר על שחרורה של קרובת משפחתו, לאחר המאמץ האדיר שהשקיע בהעלאת המודעות לנושא.
כזכור, פלר ביצע מונולוגים מרגשים גם במשחקים בעלי פרופיל גבוה, כמו זה של נבחרת ארגנטינה נגד נבחרת ברזיל במסגרת מוקדמות המונדיאל, בו השתתף גם אגדת הכדורגל, ליונל מסי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה