ויראלי

עידן עמדי: "מוכן לא להופיע שנה - זו סכנה מיידית לילדים שלנו"

הזמר העלה סטורי מרגש וכואב מביקורו בכפר עזה, כאשר הוא על מדים ונראה בוהה באחד הבתים השרופים  במקום, עמדי כתב בנחישות: "לא נעצור את הלחימה, אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה"
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום אינסטגרם)
הזמר עידן עמדי שיתף אתמול (שלישי) בסטורי בבחשבון האינסטגרם שלו, את תחושותיו לאחר ביקור שערך באחד היישובים שחוו את ההתקפה הקשה ביותר ב-7 באוקטובר, כפר עזה.
תחילה, כתב עמדי: "לא יוצא לי לשתף יותר מדי בימים אלה. אתמול הגעתי לכפר עזה והמראות לא נתפסים. צלם מוכשר אחד שהיה שם לתעד את הביקור של רוה"מ תפס אותי בוהה באחד הבתים השרופים בשכונת הצעירים. דור שלם של יקירנו שנטבחו".
בנוסף, כתב הזמר: "לא נעצור את הלחימה. אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה. אסור להפקיר בשנית את אזרחי הדרום והצפון. כל דבר שהוא לא חיסול חמאס בעזה וטיפול שורש בחיזבאללה בדרום לבנון זה סכנה מיידית לילדים שלנו. ה'למה' שלנו במלחמה הזו חזק וברור יהי זכר האהובים שלנו ברוך".

מתוך האינסטגרם של עידן עמדי
כזכור, העלה עמדי פוסט בחשבון האינסטגרם שלו לפני מספר שבועות, ימים לאחר שהתגייס למילואים והצטרף לכוחות, בו ניסה לדרבן ולהעלות מעט את המורל שבאותם ימים היה בשפל לאחר מכת הפתיחה הכואבת שהנחית חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר.
את אותו הפוסט חתם במילים: "לחבריי, אחיי ואחיותיי שנלחמים כרגע בכל חזית שהיא, אין אנשים טובים מכם. אין גאווה גדולה מכם. זכיתי לעמוד לצדכם".
 

עמדי ידוע בדעותיו שלא תמיד עולות בקנה אחד עם חבריו לתעשייה, אך הוא תמיד דואג להראות בכל הזדמנות את אהבתו למדינה וגאוותו כישראלי וכלוחם בצה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה