ויראלי

כוכבת הישרדות והחטוף איתי רגב בזוגיות? הסיפור המלא נחשף

מאיה קיי נצפה צמודה לאיתי רגב, שחזק משבי החמאס, ולפי דיווחים נראה שמתחת קשר רומנטי בין השניים. אז מה הסיבה שמקורבים לדוגמנית טוענים שהדברים אינם נכונים?
מערכת ice | 
מאיה קיי (צילום אינסטגרם/ מאיה קיי)
מאיה קיי, הדוגמנית המובילה שכיכבה בעונה האחרונה של "הישרדות", שם הכירה את טל מורד, להם הייתה זוגיות מתוקשרת במיוחד עד שהחליטו לאחרונה להפריד כוחות, נמצאת בזוגיות עם איתי רגב, החטוף שחזר מהשבי?
בימים האחרונים הדוגמנית המובילה נראתה מספר פעמים בקרבתו של החטוף ששב לאחרונה מהשבי, יחד עם אחותו מיה רגב, כאשר השניים אף נצפו בעצרת לציון 100 ימים למלחמת "חרבות ברזל" שנערכה השבוע בכיכר החטופים שברחבת מוזיאון תל אביב.
 
אז השמועות החלו לצוץ, אך על פי דיווח ב-TMI, מקורבים לשניים מספרים כי מאז שמיה ואיתי חזרו משבי החמאס וריגשו מדינה שלמה, מאיה קיי החלה ללוות אותם באופן צמוד, מנגישה להם את כל מה שקורה בתעשיית הבידור, ואף על פי הדיווח, עזרה לאיתי רגב להחזיר את חשבון האינסטגרם שלו לפעילות מלאה.
למרות זאת, אותם מקורבים טוענים כי יש אווירה חזקה של רומן שמתפתח בין השניים, אך על פי הדיווח, מקורבים אחרים של מאיה קיי טוענים כי לא כך הדברים, זאת בעקבות פער הגילאים ביניהם, שכן קיי בת 21 ורגב בן 18 בלבד. אז האם אנחנו בדרך לזוגיות מפתיעה במיוחד? מבטיחים שנמשיך לעדכן בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה