עסקי ספורט

הלם בעולם הספורט: מנהל מועדון הכדורסל הלך לעולמו

בשורה קשה למועדון הכדורסל הפועל רמת־גן גבעתיים לאור פטירתו של יעקב ״רוזה״ רוזנבלום ז״ל: "יעקב שימש כמנהל קבוצת הכדורסל האגדית המיתולוגית בשנות ה־80. אורדון על מלא ביציעי המכתש. פרטי השבעה כאן בתמונה. יהי זכרו ברוך"
מערכת ice |  1
כדורסל (צילום אנספלאש)
הלם במועדון הכדורסל של הפועל רמת גן: יעקב "רוזה" רוזנבלום, מי שהיה מנהל קבוצת הכדורסל של האורדונים במהלך שנות ה-80 והפועל גבעתיים בשנות ה-90, נפטר והותיר את אנשי המועדון שבורים.
בעמוד הפייסבוק של הקבוצה נכתב: "מועדון הכדורסל הפועל רמת־גן גבעתיים מבקש להשתתף בצערה של משפחת רוזנבלום עם פטירתו של יעקב ״רוזה״ רוזנבלום ז״ל. יעקב שימש כמנהל קבוצת הכדורסל האגדית המיתולוגית בשנות ה־80. אורדון על מלא ביציעי המכתש. פרטי השבעה כאן בתמונה. יהי זכרו ברוך"

רוזנבלום, כך מספרים, נחשב לאדם שהשקיע רבות בעבודתו, "נאמן ותמיד דאג לשחקנים. הפועל ר"ג הייתה כל עולמו, הוא לא היה מחמיץ אימון ומנהל קבוצה שדאג לכל הפרטים הקטנים", כך פירטו ב-ONE.
הוא הובא אמש למנוחות בבית העלמין ירקון, שער החסד, בשעה 16:30. השבעה תתקיים ברחוב ויצמן 29, יהוד. צפויים ללוות אותו בדרכו האחרונה לא מעט אנשי כדורסל ושחקנים שעברו תחתיו במהלך השנים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה איש מדהים וחבר למופת
    קיקי פרדקין 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול מילה בכתבה היא מילה בסלע. היה לי העונג לעבוד איתו בימים הטובים של הפועל ר"ג בכדורסל ותרומתו היתה משמעותית להצלחת הקבוצה !!!
    סגור