עסקי ספורט
לראשונה מאז 1995: החשיפה המרהיבה של הוועד האולימפי
הוועד האולימפי בישראל חשף את הלוגו החדש שילווה את המשחקים באולימפיאדת לוס אנג'לס: "נועד לשקף את הדרך שהספורט הישראלי עבר בעשורים האחרונים"
הועד האולימפי של ישראל חשף היום (רביעי) את הלוגו החדש, שמתעדכן לראשונה מאז 1995. במרכז הלוגו החדש מופיע דגל ישראל - בולט וברור. הבחירה בדגל כמרכז הוויזואלי של הלוגו נועדה להדגיש את הגאווה הלאומית ואת המחויבות של הספורטאים לייצוג המדינה והרוח הישראלית.
העבודה המשותפת על הלוגו מרמת החשיבה ועד העיצוב הסופי נעשה יחד עם משרד המיתוג FIREWORKS מקבוצת פובליסיס ובהובלת יריב טוויג. השקת הלוגו מלווה בווידיאו תלת-ממד של האמן טומי כהן, שמדמה את הלוגו החדש ברחובות לוס אנג’לס ובהוליווד - מחווה לקראת המשחקים האולימפיים שיתקיימו בעיר בקיץ 2028.
צילום: הוועד האולימפי הישראלי
צילום: הוועד האולימפי הישראלי
על פי הוועד האולימפי, "הדגל שבמרכז הלוגו מסמל לא רק את המדינה, אלא את האנשים שמייצגים אותה דרך האצטדיון, המסלול, המזרן והבריכה. הספורטאים האולימפיים, הינם שגרירי מצוינות ישראליים, שנושאים עימם את הערכים, הרוח והתרבות הישראלית לכל במה בינלאומית ואחד מקטרי המצוינות של החברה הישראלית כולה".
עוד נמסר: "המהלך נעשה כחלק מהיערכות כוללת של הוועד האולימפי לשנים הקרובות, הן לקראת המשחקים האולימפיים בלוס אנג׳לס 2028 והן מול האתגרים החינוכיים, הערכיים והחברתיים של עולם הספורט. המיתוג המחודש ישמש את הספורט האולימפי במרחבים השונים - ממדים רשמיים ועד קמפיינים ציבוריים".
יו"ר הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד, אמרה: "הלוגו החדש נועד לשקף את הדרך שהספורט הישראלי עבר בעשורים האחרונים, את עבודת הצוות ואת המחויבות, הנחישות והגאווה לאומית לצד היותנו חלק מהתנועה האולימפית על כל הערכים שהיא מייצגת, ממשהו גדול מאיתנו, מעוצמה גלובאלית".
ארד הוסיפה: "החיבור בין דגל ישראל המעורר בכולנו רגשות וגאווה לבין חמש הטבעות לצד ההישגים המרשימים של הספורט הישראלי בשנים האחרונות בכלל ובמחזור פריז 2024 בפרט, שפירותיה ההיסטוריים באו לידי ביטוי ב-7 המדליות האולימפיות ההיסטוריות, מזכיר לכולנו שאלה תוצאה של עבודה מערכתית ארוכת שנים, כשהספורטאים במרכז, לצידם צוות האימון המסור וסביבם אקו סיסטם שלם והשקעה כספית משמעותית".
צילום: הוועד האולימפי בישראל
סיוון פישלר סמנכ"לית פיתוח עסקי, ציינה: "המעטפת החזותית היא לא רק הדרך בה רואים אותנו, אלא גם החותם שאנחנו משאירים. הלוגו החדש הוא חלק ממהלך שיווקי רחב, שמביט קדימה ומדבר בשפה אחידה ומייצר גאווה. כולנו כחול לבן לצד היותנו חלק מהעולם הגדול!".
פישלר הוסיפה: "תהליך המיתוג שעברנו בחידוש הלוגו של הוועד האולימפי בישראל, יספר את הסיפור שלנו הן רגשית והן מקצועית, מתוך אותה הרוח המובילה את הספורט האולימפי - חדשנות, מצוינות וזהות חזקה. היכולת להתחדש ולהמשיך ולהתפתח כל הזמן לצד היכולת לספר את הסיפור שלנו בזירות המדיה השונות, כמו גם ולחבור לעולמות הוידיאו והתלת, הם אלה שיאפשרו גם לספורטאים וגם לשותפים שלנו בזירות השונות - העסקיות והציבוריות, לקחת חלק פעיל בשיח השיווקי ולהמשיך ולייצר ערך״.
עוד ב-
כזכור, בעקבות מהלך משותף של משרד הספורט, הועד האולימפי, ארגוני הרוחב, איגודי הספורט, היחידה לספורט השגי וחברת אל על נוצר הסדר המאפשר יציאת משלחות ספורט וספורטאים לייצג את ישראל בעולם באופן מיידי. משרד התחבורה וועדת המנכ"לים בראשות מנכ"לית משרד ראש הממשלה דרורית שטיינמץ, קיבלה את הפניה שהעביר משרד הספורט בדבר את חשיבות ההמשכיות של נוכחות ספורטאים ישראליים בתחרויות בינלאומיות ואישרה את יציאתם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.סתמימתתיהו 07/2025/02הגב לתגובה זו0 0הדבקה סתמית של הדגל, היא אולי עניין לגאוה לאומית, אך מבחינה עיצובית, נראה עלוב. היה מקום למעט יותר יצירתיות בשילוב הדגל בסמל הועד האולימפי. יותר מאשר לבקש מהמזכירה לעשות גזור והדבק.סגור



