עסקי ספורט

סוכן השחקנים נגד משה חוגג: "זו פשוט הפרת הסכמים"

רונן קצב יוצא נגד בעלי בית"ר ירושלים ופיטורי השחקנים הצפויים בקרוב במועדון. בהיעדר רוכש וללא שחרור שחקנים מאסיבי, הקבוצה עלולה להגיע להליך של חדלות פירעון ואף לפירוק
מערכת ice |  4
משה חוגג (צילום פלאש 90)
שעון החול הולך ואוזל עבור בית"ר ירושלים. סכום של מיליון דולר, אותו הבטיח להעביר לחשבון הקבוצה איש העסקים סטפן מלול, טרם הועבר ונראה כי חרף הודעת הקבוצה על חתימה של מלול על מזכר הבנות, הוא הולך ומתרחק מהמועדון.
בשל כך, ראשי המועדון כבר הודיעו לשחקנים כי בלית ברירה רבים מהם צפויים לקבל הודעת שחרור חד צדדית על מנת לחסוך בעלויות ולמעשה להיות מפוטרים מהקבוצה, מהסיבה הפשוטה שלא נותר בקופת המועדון כסף לתשלום משכורות ינואר. כזכור, הבעלים משה חוגג המצוי בעיצומו של הליך משפטי מורכב, הודיע זה מכבר כי לא יזרים עוד כספים למועדון.
מי שיצא בפומבי נגד המהלך הצפוי הוא סוכן השחקנים הוותיק רונן קצב. "היום הוא יום עצוב בכדורגל הישראלי. שחקנים בכירים בבית"ר ירושלים יקבלו הודעת פיטורים חד צדדית. בואו לא נייפה את זה במילים, זה פשוט הפרת הסכמים", אמר קצב. "שחקנים שמפרנסים משפחות, חלקם או רובם אפילו באים מחו"ל ובעלי התחייבויות שנוצרו גם בגלל החוזה המופר, יצטרכו להתחיל להתרוצץ במוסדות משפטיים. הזרים יפנו לפיפ"א, יגישו תביעות ואף יזכו בהן והשחקן הישראלי במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל".
 
עוד הוסיף קצב כי "בדיוק בשביל זה נוצרה הבקרה הכספית, כדי להגן על השחקן, ואנו רואים פעם אחר פעם שזה לא באמת קורה. הכדורגל קודם כל ולפני הכל הוא של הקהל והשחקנים, ואם קהל עצום של קבוצה כמו בית"ר נפגע והשחקנים לא מקבלים את מה שמגיע להם לפי החוק, אז מה שווה הכל? השתיקה של הארגון עד עכשיו פשוט מקוממת אותי".
את הודעתו חתם קצב במילים: "ניכנס לסבב שיחות ופגישות מול הגורמים המתאימים כדי לסובב את הבקרה מול השחקנים עצמם עם כל הביטחונות הדרושים, כדי שהכדורגל שלנו לא יסבול מפירוקים או מצבי רוח של בעלים כזה או אחר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סחטנים
    מנחם 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א. אתה צודק הסכמים יש לכבד ב. ההסכם היה שכר תמורת עבודה אבל השחקנים מה לעשות באו לעבודה לא באו לעבוד אז תמורת החתמת שעון נוכחות יקבלו שעון. אתם מבטיחים הרים וגבעות כל אחד טאלנט והתוצאה אפס אז זה מה שמגיע להם
    סגור
  • 3.
    בקרה חחח
    חי 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די עם המילה בקרה הם שקרנים הכי גדולים קבוצות לא היו מגיעות לפירוק אם היו עומדים על שלהם אבל לא מעבירים להם באמת כסף מזומן לבטוחות ואז הם יכולים לקפוץ הבנאדם אומר אין לי אבל לך תתמודד עכשיו יאללה נמאס מהם כל פעם מחדש
    סגור
  • 2.
    סוף סוף מישהו מתרכז בעיקר! (ל"ת)
    דקל 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לתבוע את חוגג אישית
    לתבוע 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לתבוע את הבקרה את איגון השחקנים את חוגג
    סגור