עסקי ספורט

בית"ר יצאה לדרך חדשה? ההלוואה, האופציה להכנסה והקשר לליברמן

בית"ר ירושלים הודיעה כי נמצא פתרון לבעיה הכספית אליה נקלע המועדון, בדמות הלוואה שגויסה בעזרתו של שר האוצר. ובכמה יימכרו שניים מהשחקנים הבכירים?
אור בוקר | 
אוהדי בית"ר ירושלים, משה חוגג (צילום פייסבוק/משה חוגג, מועדון אוהדי בית"ר ירושלים)
לאחר תקופה קשה, סכנת קיום מוחשית ודאגה לעתיד המועדון, אור בקצה המנהרה לבית"ר ירושלים. הקבוצה הודיעה הערב כי הושגה ההלוואה הדרושה לתפעול השוטף, מה שיאפשר למועדון לסיים את העונה הנוכחית. על פי הערכות, מדובר בהלוואה בסדר גודל של כ-8 מיליון שקל.  
"בימים האחרונים, בהובלת הנאמן יצחק יונגר, נעשו ניסיונות רבים על ידי כל הגורמים למצוא דרך לשלם את המשכורות עד לסיום העונה, כאשר כל הגורמים מודעים למצב הקשה בו נמצאים השחקנים ועובדי המועדון", נמסר מהקבוצה. "לשמחתנו, הצליח המועדון לסכם על הלוואות מגורמים שונים, אשר ילוו למועדון את הסכומים הדרושים, בעזרתם נוכל לסיים את העונה. כמו כן, ניתנה לאחד המלווים האפשרות לאתר רוכש לקבוצה, ובלבד שקהל האוהדים ישוב לתמוך בקבוצה, ויפסקו ההפגנות וגילוי הגזענות והאלימות". 
אשר לאפשרות להכניס סכומי כסף משמעותיים ממכירת שחקנים בכירים, הודיעה בית"ר כי ניתנה אופציה למ.ס אשדוד לרכוש את זכויותיה של בית"ר על השחקנים אביאל זרגרי וירדן שועה בתמורה לסכום של 5.5 מיליון שקלים.
זאת ועוד, לאחר תקופה ארוכה בה התעקש לקבל תמורה עבור הקבוצה, עדכנו במועדון כי "משה חוגג הסכים להעביר את המועדון בלא תמורה לכל איש עסקים בעל שיעור קומה שיתחייב לשלם את כלל החובות וההתחייבויות של המועדון ולהשקיע סכומים משמעותיים בתשתיות ובמועדון עצמו, כמו שעשה חוגג עצמו בהשקעה של למעלה מ-120 מיליון שקל".
 
לסיום, הודו בית"ר לשר האוצר ואוהד הקבוצה, אביגדור ליברמן, שנרתם לסייע למועדון לגייס את סכומי הכסף הדרושים, וציינו כי בלעדיו זה לא היה קורה. כעת מקווים במועדון להתפנות למאבקי ההישרדות בליגת העל, כאשר הקבוצה מדורגת במקום ה-11 בטבלה עם 17 נקודות, מרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה