עסקי ספורט

ערן זהבי מחוזר בברזיל, וזה סכום העתק שידרוש

דיווחים בברזיל גורסים כי בוטאפוגו ופאלמיירס הביעו עניין בסקורר הישראלי. מה המשכורת החודשית שזהבי דורש, והאם המתעניינות יוכלו להתחרות בהצעות האמריקאיות?
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
אחת השאלות המסקרנות בעולם הכדורגל המקומי נוגעת לזהות הקבוצה בה ישחק בעונה הבאה החלוץ ערן זהבי. כידוע, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן אמנם חזר לפורמה וכובש בצרורות, כולל צמד בניצחון הגדול 0:4 על קופנהאגן הדנית שהעלה את קבוצתו רבע גמר הקונפרנס ליג, אך נראה כי לא ימשיך במועדון לאחר שביתו נפרץ פעמיים ומשפחתו חשה סכנה מוחשית.
מי שנכנסו לתמונה לאחרונה הן קבוצות הפאר הברזילאיות בוטאפוגו ופאלמייראס, כאשר על פי דיווחים בברזיל השתיים הביעו עניין בזהבי. על פי הדיווח, זהבי דורש שכר חודשי של 1.9 מיליון ריאל, שווה ערך לכ-1.2 מיליון שקל.
 
על פניו, מדובר בדרישה גבוהה מדי עבור הנציגות הברזילאיות, אך טרם נאמרה המילה האחרונה בנושא. במקביל, כידוע, מבוקש זהבי במספר קבוצות מליגת ה-MLS האמריקאית, ביניהן ככל הנראה מיאמי, שמטבע הדברים יכולות להציע לו סכומים נדיבים בהרבה, כשגם לאפשרות להגר עם המשפחה למספר שנים לארה"ב יהיה כמובן משקל בהחלטה.
בנוסף, זהבי, שכזכור הגיע עם קבוצתו ההולנדית בחודש שעבר למשחק מול מכבי תל אביב בישראל במסגרת הקונפרנס ליג, מבוקש גם על ידי הצהובים, שהגישו לו הצעה לא רשמית על סך כמיליון יורו לעונה, לצד אפשרות להשתלב בתפקיד מקצועי-שיווקי במועדון לאחר הפרישה.  
 
לזהבי יש עדיין זמן לקבל החלטה עד תום העונה בחודש מאי, וכאמור הוא ממשיך לשמור על כושר מצוין גם בגיל 34, עם 33 שערים ב-70 הופעות במדי איינדהובן. סביר להניח שהתחנה הבאה בה יבחר לשחק, תהיה גם האחרונה שלו בקריירה המרשימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה