עסקי ספורט

"היערכות רשלנית וחובבנית": קנס חסר תקדים לסכנין, וזה הסכום

הקבוצה מהמגזר הערבי לא עמדה בדרישות האבטחה והובילה לביטול משחק האליפות מול מכבי חיפה. בשל כך קנסה אותה מינהלת הליגות ברבע מיליון שקל, כשגם הפחתת נקודות משמעותית על הפרק
מערכת ice | 
בני סכנין (צילום האינסטגרם של בני סכנין)
בני סכנין פגעה אתמול (שני) בכל מי שהכדורגל הישראלי יקר לליבו. משחק האליפות הרשמי של מכבי חיפה מול סכנין היה אמור להיערך באצטדיון המושבה בפתח תקוה בשל עונש רדיוס, אלא שהקבוצה לא עמדה בדרישות האבטחה כמתחייב והמשטרה הוציאה צו סגירה לאצטדיון, מה שהוביל למעשה לביטול המשחק ושלח הביתה אלפי אוהדים מאוכזבים, כשמן הסתם נגרם נזק גם בעקבות ביטול השידור בטלוויזיה.
במינהלת הליגות הודיעו מבעוד מועד שלא יעברו על העניין בשתיקה והיום (שלישי) גזרו עונש חסר תקדים על נציגת המגזר, בדמות קנס בסך 250 אלף שקל. יש לציין כי לא מדובר בסוף פסוק – המינהלת עצרה העברת כספים המיועדים למועדון, ובנוסף סכנין צפויה לעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, וככל הנראה תספוג עונש של הפחתת נקודות משמעותית ממאזנה.  
 
יו"ר המינהלת ארז כלפון כתב בין השאר לסכנין: "המשחק בוטל עקב היערכות רשלנית, לקויה וחובבנית מצדכם. לצערנו אין המדובר ב'תקלה' או בחוסר תשומת לב רגעי אלא בדפוס פעולה עקבי, מזלזל ולא מקצועי מתוך ראייה קצרת טווח, רצון להגדיל הכנסות (בין היתר על חשבון בטחון האוהדים ורווחתם) ותפישה לקויה של בעלי התפקידים את מחויבויותיהם ותוך ביזוי כלפי הכדורגל הישראלי, הגופים המנהלים אותו ומעל הכל תוך פגיעה חמורה באוהדי הכדורגל הישראלי.
אנו סבורים כי אין צורך להרחיב היריעה אודות היקף הנזק אשר נגרם למנהלת, לאוהדים, למכבי חיפה ואוהדיו המסורים ולגורמים רבים נוספים כתוצאה מהתנהלותכם וכמובן לנזק התדמיתי האדיר אותו המועדון גרם (שוב) לכדורגל הישראלי. ביטול המשחק מהווה אירוע מחפיר ומביש בתולדות הכדורגל והמנהלת, לא פחות מיריקה בפרצופם של מיליוני אוהדי כדורגל ואלפי אוהדי מכבי חיפה, אשר יצאו ממקומות העבודה ובאו עם נשיהם וילדיהם, תוך השקעת משאבים זמן וכסף, בכדי לחגוג אליפות עם קבוצתם ובמקום זאת חוו מפח נפש ואכזבה רבה".
 
מסכנין נמסר בין השאר כי הקבוצה פנתה במכתב רשמי במטרה לקיים בהקדם האפשרי את המשחק שבוטל. "אנו מתאמנים ובטוחים שהאלופה מכבי חיפה תיתן את מלוא הסכמתה להכרעת ערכי הספורט על כר הדשא וכדי לתת נחת לאלפי אוהדיה ולאפשר להם לצפות פיזית במשחק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה