עסקי ספורט

מכירת צ'לסי אושרה - תמורת 4.25 מיליארד ליש"ט

ממשלת בריטניה אישרה הבוקר (רביעי) באופן סופי את מכירתה של צ'לסי לקבוצת רכישה בראשות המיליארדר האמריקאי טוד בולי. העסקה, בשווי 4.25 מיליארד ליש"ט, תאפשר למועדון לשוב לפעילות שגרתית, שנפגעה בשל הסנקציות על הבעלים רומן אברמוביץ'
מערכת ice | 
טוד בולי (צילום אינסטגרם)
עכשיו זה רשמי: עידן חדש נפתח בצ'לסי. לאחר עזיבתו של הבעלים רומן אברמוביץ' בעקבות הסנקציות שהוטלו על אנשי עסקים רוסים באיחוד האירופי, ממשלת בריטניה אישרה הבוקר (רביעי) את עסקת רכישת הקבוצה האנגלית ע"י טוד בולי.
בולי הוא איש עסקים, משקיע ופילנתרופ אמריקאי. הוא מייסד שותף, יו"ר, מנכ"ל ובעל השליטה באלדרידג' תעשיות, חברת אחזקות שבסיסה בגריניץ', קונטיקט. הוא גם המנכ"ל הזמני של איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד. על פי מגזין 'פורבס', שוויו נכון לשנת 2022 עומד על כ-4.5 מיליארד דולר.
 
אז מה הקשר של איש העסקים האמריקאי לספורט אתם שואלים? בנוסף לעובדה שהוא נמנה בין הבעלים של קבוצת הבייסבול לוס אנג’לס דודג’רס, בולי מחזיק בנתח משמעותי מהבעלות בקבוצת הכדורסל לוס אנג'לס לייקרס לאחר שרכש יחד עם שותפו מארק וולטר בשנה שעברה 27% ממניות השליטה במועדון.
איש העסקים האמריקאי התחייב מטעם קבוצת הרוכשים לשלם במסגרת ההסכם לרומן אברמוביץ’ 2.5 מיליארד ליש”ט וכן התחייב להשקיע לפחות עוד 1.75 מיליארד ליש”ט במועדון – באצטדיון, בסגל ובאקדמיה. את 2.5 מיליארד הליש”ט שאברמוביץ’ יקבל בעבור המכירה בכוונתו להעביר לצדקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה