עסקי ספורט

רומא וטוטנאהם בדרך לסמי עופר: מי ירוויח מהמהלך?

משרד יחסי הציבור וילדר זכה בתקציב הארגון התקשורתי של משחק הראווה שייערך בין קבוצות הצמרת. מוריניו, הארי קיין וליג-סון יגיעו
מערכת ice | 
מוריניו. נשמע הרבה יותר טוב בליווי גיטרה (צילום צילום מסך)

משרד וילדר יחסי ציבור הודיע היום (שלישי) כי זכה בתקציב יחסי הציבור והארגון התקשורתי של משחק כדורגל בין קבוצות הצמרת טוטנהאם-רומא, שיתקיים בקיץ באצטדיון סמי עופר בחיפה. על פי הודעת המשרד, הקבוצות צפויות להגיע לארץ למשחק טרום עונה בהרכבים מלאים.
 


לטוטנהאם, שסיימה את העונה בצמרת הפרמיירליג באנגליה ותשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, יהיה זה משחק קדם העונה האחרון, רק 5 ימים לפני משחק פתיחת העונה בליגה האנגלית.

בין הכוכבים שיגיעו, נמנה בשורותיה של הקבוצה האנגלית מלך השערים הטרי של הפריימר ליג-סון, ולצדו קפטן נבחרת אנגליה, הארי קיין. רומא תגיע לארץ  אחרי זכייתה  ב"קונפרנס ליג", המפעל השלישי בחשיבותו באירופה, יחד עם מאמנה ז׳וזה מוריניו.
 


חברת MTR7 אשר מפיקה את המשחק ומתמחה בקיום אירועי ספורט בינלאומיים גדולים כמו ״משחק השלום״, ״אל קלאסיקו- אגדות ברצלונה נגד אגדות ריאל מדריד״ ו״מלכי הדריבל״, מסרה: ״היא שמחה להביא לישראל משחק קדם עונה מסקרן בין שתי קבוצות מהטופ האירופאי. הקבוצות צפויות להגיע בהרכבים מלאים ביחד עם בכירים בשני המועדונים. המשחק צפוי להיות משודר בשידור חי בעשרות מדינות ויביא לחשיפה תקשורתית בינלאומית משמעותית למדינת ישראל בכלל ולעיר חיפה בפרט״.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה