עסקי ספורט

לברון ג'יימס עושה היסטוריה: זה ההישג המטורף אליו הגיע

אחרי שרשם הכנסה מפלצית של 121.2 מיליון דולר בשנה האחרונה, כוכבה של לוס אנג'לס לייקרס בן ה-37 הפך לשחקן הפעיל הראשון בהיסטוריית ה-NBA שהופך למיליארדר. ב-2014 הוא כבר חזה את העתיד
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום אינסטגרם, freepik)
לברון ג'יימס הוא ללא ספק אחד משחקני הכדורסל הגדולים בהיסטוריה. הכוכב בן ה-37 של לוס אנג'לס לייקרס הגיע להישגים משמעותיים ב-NBA כשזכה 4 פעמים באליפות ה-NBA, זכה 4 פעמים כ-MVP של סדרת הגמר בשלוש קבוצות שונות (הכי הרבה בהיסטוריה) ומוביל את רשימת הקלעים בהיסטוריה של הליגה, וכל זה רק על קצה הקרחון.
אבל כעת הוא מתהדר בעוד תואר אישי יוצא מגדר הרגיל - שחקן ה-NBA הראשון אי פעם שמגיע להון עצמי של מעל מיליארד דולר, זאת אחרי עוד שנה מפלצתית בהכנסות של 121.2 מיליון דולר. הכדורסלן היחיד שהפך למיליארדר הוא מייקל ג'ורדן, שהגיע לסכומים הללו ב-2014, 10 שנים אחרי שפרש.
 
"זו אבן הדרך הכי גדולה שלי", אמר ג'יימס ל-GQ בראיון שניבא את העתיד אי שם בשנת 2014. "ברור שאני רוצה למקסם את העסק שלי. ואם במקרה אהיה ספורטאי של מיליארד דולר, אלוהים, כמה שאני הולך להתרגש".
 
ג'יימס עמד בדיוק בהישגים אליהם שאף והגיע כבר לרווחים של 1.2 מיליארד דולר לפני מס. לברון הכניס בחוזים מהקבוצות בקריירה שלו כ-385 מיליון דולר, ועוד 900 מיליון דולר בעסקיו השונים. ההסכם הגדול מכולם שסגר הכוכב היה מול חברת 'נייקי', כשסגר את הסכם החסות הגדול ביותר של ספורטאי אי פעם, הסכם שנחתם לכל החיים המוערך בכמיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה