עסקי ספורט

ספרד, אנגליה או ה-NBA? זו הליגה הרווחית ביותר לטוטו

איזו ליגה הכי מעניינת בספורט העולמי עבור ציבור המהמרים, מה סך ההכנסות לטוטו-ווינר והאם ענף הכדורסל הותיר אבק לכדורגל? התשובות בפנים
מערכת ice | 
נבחרת אנגליה בכדורגל חוגגת (צילום אינסטגרם הארי קיין)
רגע לפני שליגות הכדורסל בארץ וב-NBA מגיעות לסיומן, זמן לבדוק מי הליגות שייצרו הכי הרבה עניין בעונה החולפת, וכפועל יוצא ייצרו את סך ההכנסות הגבוה ביותר עבור הטוטו והווינר. במקום הראשון מתייצבת ליגת ה-NBA, ובזמן שבוסטון וגולדן סטייט מתמודדות זו מול זו על תואר האליפות, הרי שליגת הכדורסל האמריקאית הניבה הכנסות של כ-280 מיליון שקל.
 
במקום השני מגיעה ליגה אירופית בכדורגל, אבל בניגוד למקובל לחשוב לא מדובר בליגה האנגלית, כי אם בספרדית, שייצרה הכנסות של 193 מיליון שקל. הפרמייר ליג האנגלית הסתפקה במקום השלישי עם הכנסות של 177 מיליון שקל.
במקום הרביעי שוב כדורסל, הפעם היורוליג, עם הכנסות של 176 מיליון שקל. קצת אחריה נמצאת ליגת האלופות עם 172 מיליון, ובהמשך הרשימה טורניר היורו עם הכנסות בסך 158 מיליון. ומה באשר לליגות המקומיות? ליגת העל הניבה הכנסות של 149 מיליון שקל, בעוד ליגת ווינר סל הכניסה 132 מיליון שקל.
מעבר לליגות עצמן, אירוע הספורט הפופולרי ביותר הנו גמר היורו האחרון בין איטליה לאנגליה, שהכניס לקופת הטוטו הכנסה נאה בסך 12.4 מיליון שקל. חצאי הגמר של אותו טורניר דורגו במקומות השני והשלישי, בעוד את המקום הרביעי תפס אירוע גמר ליגת האלופות הכל אנגלי בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי – הכנסות מרשימות לטוטו בסך 5.5 מיליון שקל.  
 
ומה באשר לגזרה המקומית? משחק האליפות של מכבי חיפה אשתקד בו גברה 2:3 על הפועל באר שבע, הכניס לקופת הטוטו 2.4 מיליון שקל. ובכדורסל? 'הזוכה' הוא הדו קרב ביורוליג בין מכבי תל אביב למונקו, ובמספרים מתנת הטוטו – 1.6 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה