עסקי ספורט

ערן זהבי חתם במכבי ת"א: זה הסכום המטורף שירוויח

הרגע לו הקהל הצהוב חיכה לו מכל הגיע: הכוכב חזר לקדנציה שנייה במועדון אותו הוביל לשלוש אליפויות והעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות ויהפוך למשתכר הגדול בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום מכבי תל אביב)
הרגע לו כל אוהד מכבי תל אביב חיכה לו הגיע: ערן זהבי חוזר. 6 שנים מאז עזב את הצהובים, הכוכב הכי גדול של הכדורגל הישראלי בדור הנוכחי חתם על חוזה לשנתיים במועדון וינסה להחזיר אותו לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי, אחרי שנתיים בהן לא הצליח לזכות בצלחת האליפות. 
ערן זהבי חתם במכבי ת"א בחוזה לשנתיים, במהלכן ירוויח כ-1.25 מיליון אירו לעונה. בחישוב מהיר, מדובר על 4,537,500 שקל, כאשר השכר החודשי של הכוכב יעמוד על לא פחות מ-378 אלף שקל בחודש, מה שיהפוך אותו לגדול המשתכרים בתולדות ליגת העל. לכל אלה כמובן מצטרפים בונוסים על מכירת מרצ'נדייז (חולצות עם שמו מהחנות הרשמית של המועדון), שערים ותארים.
זהבי שיחק בשתי העונות האחרונות בפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית, במדיה רשם בעונה האחרונה 20 שערים ו-12 בישולים ב-40 הופעות בכל המסגרות, כשהוא זוכה עם הקבוצה בגביע ההולנדי. 
זהבי נחשב בעיניי רבים מאוהדי מכבי ת"א כאחד מגדולי השחקנים בהיסטוריה של המועדון. במהלך ארבע שנותיו בצהוב, הבקיע החלוץ 122 שערים ב-157 הופעות, בהן הוביל את הצהובים לזכייה בשלוש אליפויות רצופות, גביע המדינה וכן העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה