עסקי ספורט

התרסקות כואבת: זו המבוכה הגדולה של כוכב נבחרת צרפת

פול פוגבה, שהשיק לאחרונה את סרט הדוקו על הקריירה שלו "פוגמנטרי", הוכה בתדהמה כשדורג הכי נמוך בהיסטוריה על פי אתר ביקורת הסרטים הפופולרי IMDB
מערכת ice | 
פול פוגבה (צילום אינסטגרם)
בשנים האחרונות עולה וגודלת התופעה של כדורגלני על לתעד את הקריירה שלהם, או לפחות פרקים מסוימים ממנה, בסרטים דוקומנטריים או אפילו בסדרות. הסדרה של ניימאר זכתה להצלחה גדולה, כמו גם הסרט על אנטואן גריזמן, כרים בנזמה ואחרים. לצערו של פול פוגבה, זה לא המקרה שלו. 
פוגבה, שעזב לאחרונה את מנצ'סטר יונייטד לאחר שש שנים לא מוצלחות בלשון המעטה בקבוצה האנגלית, השיק לאחרונה את סרטו הדוקומנטרי החדש. הצרפתי ידוע כאחד הכדורגלנים היותר מוחצנים לאורך הקריירה שלו, אבל עושה רושם שזה לאו דווקא עשה טוב לסרט בכיכובו.
הסרט, שנקרא "פוגמנטרי", זכה לדירוג הנמוך ביותר בהיסטוריה (!) IMDB, אתר אינטרנט המכיל בסיס נתונים מקוון של מידע על סרטים, שחקני קולנוע, תוכניות טלוויזיה, צוות הפקה ומשחקי וידאו, כש-8,500 הצבעות הביאו אותו לדירוג מביך של כוכב אחד מתוך עשרה. 
פול פוגבה נחשב לאחד הכדורגלנים היותר שנויים במחלוקת בעולם הכדורגל. מצד אחד, מדובר באלוף העולם עם נבחרת צרפת במונדיאל האחרון ומי ששימש כאחד המנהיגים הכי בולטים של הטריקולור בדרך לזכייה, אבל מצד שני, הוא מרבה להתבלט בעיסוקיו מחוץ למגרש ולאורך שש שנותיו במנצ'סטר יונייטד, לא הצליח להתקרב להצדקת 105 מיליון האירו ששולמו עליו כשעבר מיובנטוס, אליה הוא צפוי לחזור בקיץ הנוכחי על פי כל הדיווחים האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה