עסקי ספורט

דגל פלסטין הונף באמצע המשלחת הישראלית, המסתנן הורחק

חברי המשלחת הישראלית במשחקי העולם צעדו באירוע העולמי עם דגלי ישראל כשלפתע הסתנן אלמוני עם דגל פלסטין. האיש הורחק במהירות, והוועדה התנצלה
מערכת ice |  3
דגל פלסטין בחגיגות של הישראלים (צילום פורסם באתר N12)
מחזה לא שגרתי נראה בטקס הפתיחה של משחקי העולם: בזמן שהמשלחת הישראלית נכנסת לאצטדיון, נראה אדם מסתנן לתוכה ומניף לפתע דגל פלסטין, בין חברי המשלחת עם דגלי ישראל בידיהם.
אירוע הפתיחה של משחקי העולם - "האולימפיאדה של הענפים הלא אולימפיים" – שודר כמובן ברחבי העולם בשידור חי, ולאחריו הוועדה המארגנת שיגרה התנצלות רשמית למשלחת הישראלית, שפתחה את התחרות עם חדשות פוליטיות במקום חדשות ספורטיביות.
אנשי הוועדה עצרו את האלמוני במהירות והרחיקו אותו. מנגד, חברי המשלחת הישראלית המשיכו לצעוד כרגיל ולא נתנו לא להפריע להם לצעוד בגאווה עם דגלי המדינה באירוע העצום.
 
משחקי העולם הם אירוע ספורט בינלאומי ובו מתקיימים תחרויות בענפי ספורט שאינם נכללים במשחקים האולימפיים. האירוע מנוהל על ידי האגודה הבינלאומית למשחקים העולמיים תחת חסותו של הוועד האולימפי הבינלאומי, ומתקיים אחת לארבע שנים.
כמה מענפי הספורט ששוחקו במסגרת משחקי העולם נעשו מאוחר יותר ענפים אולימפיים לדוגמה, טריאתלון. ענפים אחרים היו ענף אולימפי בעבר, כמו משיכת חבל. עם זאת, לאור העמדה הנוכחית של הוועד האולימפי, שקובעת שמספר המשתתפים באולימפיאדה לא יעבור את ה-10,500 משתתפים, לא סביר שענפים רבים של משחקי הספורט העולמיים יקודמו לדרגת ענפי ספורט אולימפיים.
חלק מענפי הספורט המשוחקים כיום במסגרת משחקי העולם הם ניווט ספורטיבי, פיתוח גוף, הרמת כוח, סקווש, נטבול וסקי מים. השנה האירוע מתקיים בעיר ברמינגהאם, אלבמה, ארצות הברית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה לא דגלהעם המומצא. זה דגל דובאי. (ל"ת)
    יצחק 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    זה לא דגל פלסטין
    שלוש נקודות 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדגל פלסטין האדום בצבע משולש. בדגל האמירויות האדום בצבא מרובע-מלבני
    סגור
  • זה לא דגל בכלל
    זה קשקוש 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המרובע בדגל האמירויות תופס את כל רוחב הדגל. פה, נגמר לו הצבע גואש.
    סגור