עסקי ספורט

"קונה את מנצ'סטר יונייטד": אילון מאסק מסעיר את הרשת

הציוץ של האיש העשיר בעולם הפתיע את אוהדי המועדון שחווה את אחת התקופות הקשות בתולדותיו. המיליארדר הודה שהוא לא רציני בטענתו, אבל חלק מהאוהדים היו מקבלים בברכה את ההצעה. אגב, עסקה כזו יכולה להגיע ל-2 מיליארד ליש"ט
מערכת ice | 
אילון מאסק קונה את מנצ'סטר יונייטד
אוהדי מנצ'סטר יונייטד החזיקו שלט ענק ועליו נכתב "United for Sale 1958" במהלך ההפסד הצורב שלהם בפרמיירליג לברנטפורד. אילון מאסק צייץ בטוויטר שהוא ירכוש את מנצ'סטר יונייטד, אם כי לא ברור עד כמה הוא רציני. 
המיליארדר ומייסד טסלה אילון מאסק חישמל את הוויכוח על עתידה של מנצ'סטר יונייטד בטענה בטוויטר שהוא קונה את מועדון הפרמיירליג המתקשה. עם זאת, כשהקבוצה נטועה בתחתית הליגה לאחר תבוסה משפילה 4:0 בחוץ לברנטפורד, הציוץ של היזם הבוטה העניק תקווה לאוהדים שרוצים לראות את הגב של הבעלים הנוכחיים, משפחת גלזר מפלורידה.
 
"אני קונה את מנצ'סטר יונייטד בברכה", אמר מאסק בציוץ. למאסק יש היסטוריה של ציוצים חסרי כבוד, ונשאר לראות אם הוא רציני לגבי ביצוע עסקה. רכישת יונייטד, אחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בעולם, תעלה למאסק לפחות 2 מיליארד ליש"ט, לפי הערכת השווי הנוכחית שלה בבורסה.
הצרות האחרונות של מנצ'סטר יונייטד על המגרש הובילו להגברת מחאת האוהדים נגד הגלייזרים, שרכשו את המועדון בעסקה ממונפת ב-2005 תמורת 790 מיליון ליש"ט (955.51 מיליון דולר). התנועה נגד גלייזר צברה תאוצה בשנה שעברה לאחר שיונייטד הייתה מעורבת בניסיון כושל להגיע לליגת האלופות.
 
רבים מיהרו לציין כי מאסק גם הבטיח לרכוש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר לפני שהעסקה קרסה ביולי, וגם התפאר בהתיישבות מאדים ובהגדלת שיעורי הילודה על פני כדור הארץ. האוהדים הגיבו בתערובת של תמיהה ואופטימיות לאור מעמדו הנמוך של מועדון שרגיל לכבוש את המקומות הראשונים בליגה ולא את התחתונים.
מאסק לאחר מכן הודה שמדובר בבדיחה והגיב כך כאשר נשאל האם הוא רציני: "לא, זו בדיחה ארוכת שנים בטוויטר, אני לא קונה אף קבוצת ספורט. ואני לא קונה גם את קוקה קולה כדי להחזיר לתוכה את הקוקאין, למרות הפופולריות האדירה של צעד שכזה".
מנצ'סטר יונייטד לא הגיבה מיד לבקשת תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה