משפט

אילון מאסק בצעד משפטי נואש נגד טוויטר

איש העסקים מנסה לפעול כדי לשלוח את עובדי טוויטר לחקירה, על מנת למצוא נקודת יציאה מהרכישה המתוסבכת 
מערכת ice |  2
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
סאגת אילון מאסק וטוויטר לא נפסקת. אחרי שרכש איל ההון את החברה, חזר בו מן הרכישה, ונכנס למאבק משפטי מולה, בטענה לאחוז גבוה במיוחד של בוטים ברשת החברתית שלא דווחו לו בזמן אמת. 
 
כעת, אילון מאסק שואף לאלץ את טוויטר למסור קבוצה של עובדי מפתח לחקירה - והתמרון המשפטי עשוי להיות התקווה האחרונה והטובה ביותר של איל ההון במאבק נואש לבטל את עסקת ההשתלטות שלו על החברה בשווי 44 מיליארד דולר.
מניית טוויטר עלתה ביותר מ-20% במהלך החודש האחרון ונסגרה ב-44.26 דולר ביום שישי, מה שמעיד על הדעה הרווחת בוול סטריט, שמאסק ייאלץ בכל מקרה להשתלט ולהשלים את הרכישה של טוויטר, במה שנראה כעת כמו מחיר סטרטוספירי לאחר מיתון קיץ במניות הטכנולוגיה. מחיר המניה הגואה הפחית גם את האפשרות להתמקח על תג המחיר של טוויטר. הסימן האחרון שמאסק מתכונן לשלם, המיליארדר מכר 6.9 מיליארד דולר ממניות טסלה מוקדם יותר החודש, דבר שהוא הודה שעה "במקרה שבו טוויטר תיאלץ את השלמת העסקה הזו".
 
אבל מאסק מנסה לרדת מהרכישה הזו בכל מחיר, ומחפש דרכים עקיפות. עורכי דינו האשימו ביום שלישי את טוויטר בניסיון להסתיר אילו עובדים אחראים להערכת חשבונות ספאם באתר - וביקשו מוקדם יותר מהשופטת של דלאוור קתלין מקורמיק לאלץ את טוויטר לזהות אותם לחקירה, כך על פי דיווחים. 
מומחי משפט הצהירו כי האסטרגיה הזו היא בעלת סיכויי הצלחה נמוכים, אבל שראיון העובדים הוא הסיכוי הטוב ביותר של מאסק להוכיח את הטענה שלו שטוויטר ידעה שיש לה בעיה עם בוטים ובחרה לטשטש אותה. אם מאסק יצליח, מעשיו של טוויטר יתפרשו על ידי בית משפט כהונאה ויאפשרו למאסק להתרחק מהעסקה ללא חשש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מצאתם מתרגמן יותר טוב מגוגל חחחחח
    ישראל 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מצאתם מתרגמן יותר טוב מגוגל חחחחח
    סגור
  • 1.
    גוגל טרנסלייט בלי בושה. (ל"ת)
    אייל 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור