עסקי ספורט

"ארטיום, הגיע הזמן שתוכל להתחתן בישראל, אנחנו על זה"

זהבה גלאון, המתמודדת על ראשות מרצ, צייצה בטוויטר תודות והערכה לאלוף אירופה הישראלי החדש-ישן ארטיום דולגופיאט. גלאון גם כשהתייחסה לעניין הנישואין האזרחיים שהיא ומרצ מתכוונים לקדם בכנסת הקרובה. ארטיום וארוסתו לא יכולים להתחתן בארץ כי אינו יהודי לפי ההלכה
מערכת ice | 
ארטיום דולגופיאט (צילום פייסבוק/ Artem Dolgopyat)
זהבה גלאון, אולי בקרוב יו"ר מרצ החדשה-ישנה, בירכה היום בטוויטר את המתעמל הישראלי המצטיין והאלוף האולימפי ארטיום דולגופיאט, שזכה באליפות אירופה במינכן בהתעמלות מכשירים בתרגיל הקרקע.
גלאון גם ניצלה את ההזדמנות לתעמולת בחירות קטנה, כשהתייחסה לעניין הנישואין האזרחיים שהיא ומרצ מתכוונים לקדם בכנסת הקרובה:
"מזל טוב לארטיום - אלוף אמיתי! 
גאה שאתה מייצג את ישראל. 
הגיע הזמן שגם תוכל להתחתן בישראל - אנחנו על זה".

 
דולגופיאט זכה בפעם השנייה ברציפות באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים בתרגיל הקרקע. הוא הציג תרגיל קרקע כמעט מושלם וקיבל עליו ציון של 14.966 נקודות - וכל זאת למרות פציעה מטרידה בכף רגלו הימנית שהגבילה אותו בתרגילי המוקדמות.
מאז הפך לספורטאי מצטיין ולכוכב (במיוחד אחרי זכייתו בזהב באולימפיאדת טוקיו), דובר רבות בעובדה שארטיום לא יכול להתחתן בישראל עם ארוסתו מאשה סאקוביץ'. הם בני זוג כבר כ-7 שנים ומתוכן גרים ביחד כ-4 שנים, אבל הם לא יכולים להתחתן בארץ והסיבה העיקרית לכך היא כי לפי ההלכה, דולגופיאט אינו יהודי, מפני שאימו אינה יהודייה (בעוד אביו כן יהודי).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה