עסקי ספורט

לאורי אלון נפתח הרעב: תקציב הפועל ירושלים ממשיך לטפס

איש העסקים אורי אלון, אחד האנשים העשירים בישראל הודיע כי יתמוך בקבוצת הכדורגל הפועל ירושלים, לפי הערכות תקציב הקבוצה בשנה הבאה יעמוד על כ-40 מיליון שקל, החמישי בטיבו בארץ
מערכת ice | 
אורי אלון (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
אחד האנשים העשירים ביותר בישראל - אורי אלון - הודיע כי יתמוך בקבוצת הכדורגל הפועל ירושלים יחד עם אנשי עסקים אמריקאים נוספים אותם גייס לעניין. לפי הערכות, בכך תקציב הקבוצה יעמוד על כ-40 מיליון שקלים וייצב את הפועל ירושלים במקום החמישי בדרוג תקציבי קבוצת הכדורגל בישראל.
 
הונו האישי של אלון מוערך בכ-747 מיליון דולר, היה בעבר בעליה של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים במשך חמש שנים וזכה איתה באליפות הראשונה בתולדותיה. בחלון ההעברות בינואר האחרון הוא תמך במועדון הכדורגל, ובקיץ הפך לספונסר הראשי שלו. לפי פרסומים אלון העביר לתקציב הקבוצה 5.7 מיליון שקלים עד כה.
 
יש לציין כי אלון לא יהפוך לבעלים, משום שהקבוצה נמצאת בבעלות מלאה של האוהדים ונכון לימים אלה אין כוונה לשנות את פורמט ההנהלה. מנגד בשל התמיכה הרחבה של אלון בקבוצה הוא יקבל שליטה רחבה יחסית. גורם בכיר בוועד המנהל של המועדון אישר את הדברים: "בעונה הבאה נהיה אחד מחמשת התקציבים הגבוהים בליגה, כ-40 מיליון שקל, בזכות התמיכה המוגדלת של אורי אלון. אנחנו עוד מנסים למצוא את הנוסחה המדויקת למימושה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה