עסקי ספורט

דרמה במונדיאל: בתו של הכוכב התמוטטה ביציע

במשחק היסטורי בשלב הבתים של המונדיאל בקטאר המדינות גאנה ואורוגוואי נפגשו שוב וכך גם הדרמה. לאחר פספוס ענק של אנדרה איוו הוא הוחלף אך הסיבה האמיתית לכך מתגלה היום
מערכת ice | 
מונדיאל 2022 בקטאר (צילום vecteezy)
שלשום (שישי) התקיים אחד המשחקים האחרונים בשלב הבתים של מונדיאל 2022 בקטאר והיה זה מפגש כמעט היסטורי בין גאנה לאורוגוואי. לפני 12 שנים אורוגוואי ניצחה את גאנה ברבע הגמר עם הצלה אגדית של לואיס סוארס בדקות האחרונות וביום שישי מדינת גאנה באה לעשות את השינוי.
למרות הניסיון, גאנה יצאה מהמשחקים בלי גולים ואף שאורוגוואי ניצחה את המשחק עם שני גולים, שתי המדינות הודחו ולא הגיעו לשמינית הגמר שהחלה אמש. במחצית הראשונה גאנה הייתה קרובה להצלחה עם פנדל מטעם אנדרה איוו אלא שזה פספס והוחלף לאחר המחצית.
 
דיווח חדש מצרפת מעדכן שייתכן כי הסיבה להחלפה של איוו ואחיו לא הייתה קשורה בפועל לביצועים שלהם על המגרש אלא היות ובתו הצעירה של איוו שצפתה במשחק מהיציע התעלפה לאחר שפספס את הפנדל. איוו גילה על כך לאחר שירד מהמגרש במחצית ועזב את המקום לבית החולים על מנת להיות עמה. 
אמש איוו כבר עדכן על מצבה בפוסט חדש באינסטגרם, בו הוא חשף שקרוב משפחתו נפטר לפני המשחק ושבתו אכן התעלפה במשחק. כעת היא מתאוששת בבית החולים ומצבה השתפר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה