עסקי ספורט

תחרות הישראמן תצא לדרך ביום שישי - זו כמות המשתתפים המפתיעה

ביום שישי הקרוב תוזנק תחרות הישראמן באילת, בהשתתפותם של 1,300 מתחרים, בהם המתחרה המבוגר ביותר בגיל 80 ומתחרה נוסף שכבר זכה בשנה שעברה בתואר הנכסף בתחרות
מערכת ice | 
ישראמן (צילום צלמי שוונג)
כמדי שנה, ביום שישי הקרוב תוזנק באילת תחרות הישראמן, שהיא אליפות איש הברזל המקומית. בתחרות השנה ישתתפו לא פחות מ-1,300 משתתפים, אשר יבצעו טריאתלון של כ-226 ק"מ.
במסגרת התחרות ישתתף רוב של 70% גברים ו-30% נשים. המשתתפים יבצעו שחייה בחופי אילת במרחק של 3.8 ק"מ, לאחר מכן הם ירכבו לאורך 180 ק"מ על אופניים בכביש 12 ויסיימו עם 42.2 ק"מ ריצה. המשטרה תלווה ותאבטח את האירוע לאורך כל המסלול ויינתן סיוע של מגן דוד אדם.
 
השנה המשתתף המבוגר ביותר יהיה דניאל מורגנשטיין (80) שיבצע את מקצה חצי איש הברזל. מי שיתחרה השנה על המקום הראשון הוא דן אלתרמן, שכבר זכה בעבר בתואר אלוף ישראל בטריאתלון ואף זכה בתואר הישראמן בשנה שעברה.
התחרות הראשונה של הישראמן הוזנקה בשנת 1999 עם השתתפותם של רק 49 מתחרים. עשור לאחר מכן התחרות כבר זכתה להיכלל ברשימת עשר תחרויות איש הברזל הכי קשות בעולם. אור רם, מנכ"ל משותף בקבוצת RGE (המחזיקה בשוונג) אמר: "גאים להיות הבית של איש הברזל הישראלי, אני בטוח שגם השנה ישברו שיאים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה