עסקי ספורט

מאור בוזגלו נפצע בצורה קשה: זו הסיבה שנחבל בביתו

בוזגלו תיאר את הנפילה הכואבת: "נפילה בבית שלי בראשון לציון!!". בווידאו הוא נראה מחליק על גבו ונפגע בחלק התחתון כשאשתו מירן הגיעה מיד אחריו כדי לעזור לו להכנס הביתה, יחד עם הכלב שיצא עמו לטיול
מערכת ice |  5
מאור בוזגלו (צילום פייסבוק/ מאור בוזגלו)
עם חבורה סגולה על גבו, שיתף הערב (שבת) כוכב הכדורגל לשעבר ופרשן המשחק המרכזי מאור בוזגלו נפילה קשה שחווה בפתח ביתו, שגרמה לו לפציעה לא נעימה כלל ונגרמה בשל הגשם שהצטבר על המדרגות.
בוזגלו תיאר את הנפילה הכואבת: "נפילה בבית שלי בראשון לציון!!". בווידאו הוא נראה מחליק על גבו ונפגע בחלק התחתון כשאשתו מירן הגיעה מיד אחריו כדי לעזור לו להכנס הביתה, יחד עם הכלב שיצא עמו לטיול.
 
והיו גם מי שצחקו על כך. ליאם גולן כתב: "הלכה הצולבת", קורין גדעון הוסיפה: "יווווו", אחיו אלמוג בוזגלו רשם: "ברוך השם שהכל בסדר". הבן שלו ריי רשם: "אבא זה לא רעיון טוב לעשות פה מספרת לך לדשא", מירן בוזגלו הוסיפה: "שלא תחשוב שזאת סיבה מספיק מוצדקת לנוח בספה כן?".
 
בוזגלו כזכור עורר ביום השני של המלחמה בלגן ענק בערוץ הספורט. האמירות הקשות אך המתקבלות על הדעת שהשמיע שחקן הכדורגל לשעבר והפרשן כיום של המשחק המרכזי, מאור בוזגלו, זכו לגינויים גם מעולם הספורט וגם מחוצה לו ואף קריאות לפטרו.
בוזגלו כתב: "משהו לא מסתדר כאן בשום צורה. זה לא שהם פרצו אלינו עם חלליות או מטוסים בלתי נראים. אלה עם רכבים רגילים,אופנועים רגילים,רגלית!! בלי שאף אחד יפריע להם! בלי שאף מסוק יוקפץ פשוט פתחו גדר נכנסו ויצאו זה מחדל עצום ובגידה של מישהו מבפנים!! אחרת אין הסבר לטירוף הזה. ימים יגידו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    המדרגות האלו מסוכנות מאוד. כדאי לטפל בזה
    מממ 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הריצוף החלק בגלל הגשם.יש מה לעשות א.ניתן להדביק בקצה סרט נגד החלקה. ב,ניתן להחליף את הריצוף למחוספס ג, ניתן לעשות מעקה בצד להעזר בו למבוגרים. ד. חושב שיש ספרי מיוחד שניתן להתזה . יש בו חומר שקוף שגורם לכיסוי מחוספס נגד החלקה. רק בריאות וזהירות
    סגור
  • 4.
    צא לנו מהחיים
    ויקטור 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבר אתה מנסה לתפוס כותרות ועל זה כולכם חיים. אתם משפחה לא מעניינת . תלמד קצת מאשתך ,צנועה וחכמה
    סגור
  • 3.
    אני לא מבין מה בדיוק אמר שצריך לפגוע כל כך.
    קזימודו 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא אמר בדיוק את אשר אמרו התושבים במקום ב 07.10. הם הרגישו נבגדים כי צהל לא היה שם בשבילם המון המון שעות . יותר מידי זמן התחננו לעזרה . ויותר מידי זמן עבר עד אשר קיבלו אותה בפועל . הם היו לבד והרגישו נבגדים במשך המון המון שעות שטבחו , שרפו , אנסו , רצחו ,חטפו ועשו בהם שמות . אז לא עקבתי אחר הקרירה הספורטיבית שלו במיוחד . פחות מחובר לכדור רגל הישראלי. אבל מה שאמר כבר נאמר עיי המסכנים שם בדרום . ואף אחד אבל טף אחד לא חשב שהם טעו ב 7.10 . אז אין מה לבוא במקרה הזה בטענות למאור. רק ככה רק בצורה הזו נפעל ביד קשה כנגד האשמים . ורק ככה לא ניתן לאף אחד למרוח אותנו ולמסמס את השבת השחורה. אני מבין שיש אנשים שחוששים לעצמם ולקריירה שלהם . הפוליטית או הצבאית . אבל אין בכלל ספק שהאשמים יצטרכו לתת את הדין . ביום למחרת ועד אז גם אם זה לא הזמן הראוי כי אנו בעת מלחמה . עמוק בליבנו אנו שומרים הכל וביום הנכון הכל אבל הכל יתפרץ . החלמה מהירה וטובה גם למאור ולכל פצועי צה"ל היקרים והאהובים.
    סגור
  • 2.
    בחייאת זוםזום מי אתה ?
    פשוש ים 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי לנו שאתם דוגמא לחיקוי . חינוך מחדש
    סגור
  • 1.
    מה
    דלוץ 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתר מעפן
    סגור