TOP 5

פרטנר חושפת: אלו חמשת שירי ההמתנה המובילים

קבוצת התקשורת המובילה פרטנר חושפת לראשונה את מדד השירים המובילים באפליקציית Funtone, שירות צליל בהמתנה, שמחליף את צליל החיוג עד המענה לשיחה. זו החמישייה המובילה לאפליקציה

מערכת ice | 
טופ 5 שירי ה-Funtone המובילים (צילום freepik, שי כהן ארבל, רותם לבל, יחצ)
על פי המדד שנחשף היום (שני), ניתן לזהות כי המגמה המובילה באפליקציה היא שירים ישראליים שיצאו על רקע מלחמת חרבות ברזל. מאז ה-7 באוקטובר, הפכו הלהיטים המוכרים למושמעים והאהובים ביותר, גם בתור צלילי החיוג בטלפון. אלו האומנים והשירים שנכנסו לרשימה המובילה באפליקציה המוכרת:
5. במקום החמישי והמכובד נמצא השיר האהוב "מנגן ושר" של אושר כהן. זהו שיר מצליח מתוך המיני אלבום השלישי של כהן: The Last Episode, אשר יצא לאור ב-8 בפברואר 2023. ככמה שבועות לאחר שהשיר יצא, הוא התפוצץ והכניס את כהן למצעד ההיטליסט של מאקו. לאחר מכן, השיר הגיע אל המקום הראשון. זהו שירו השני של הזמר האהוב שהגיע למקום הראשון במצעד. בנוסף, כהן הוא האומן השני בהיסטוריה של המצעד שהכניס שני שירים למקום הראשון. כשבמצעד הרשמי של גלגלצ, נכנס השיר ישירות למקום הראשון.
 
4. למקום הרביעי נכנסת האחת והיחידה, מלכת המסיבה, יסמין מועלם עם השיר האהוב "יהיה טוב". השיר האייקוני מתוך אלבומה השני של מועלם "אין עולם", שיצא לאור ב-30 במאי 2023. "יהיה טוב", נכנס ישירות למצעד הרשמי של גלגלצ, שם הגיע למקום הרביעי וקבע את שיאו. בנוסף, בעקבות פריצתה של מלחמת חרבות ברזל, השיר חווה עליה משמעותית והגיע למקום השלישי במצעד של מדיה פורסט והשני במצעד ההיטליסט של מאקו. השיר האהוב הגיע למקום הראשון במצעד ספוטיפיי ישראל ולמקום השני במצעד אפל מיוזיק ישראל.
3. ובמקום השלישי, נמצא השיר האהוב "אין לי מקום אחר" של איתי לוי האגדי. זהו שיר שיצא על רקע מלחמת חרבות ברזל, בתור סינגל ב-27 בנובמבר 2023. השיר זכה להצלחה רבה בסטרימינג וברדיו כשהגיע למקום השלישי והמכובד במצעד השבועי של מדיה פורסט. בנוסף, נכנס למצעד הרשמי של גלגצל והגיע למקום הראשון במצעד של העשירייה של כאן גימל.
2. המקום השני שמור לאחד וליחיד יגל אושרי עם השיר "לצאת מדיכאון". השיר הפורץ דרך יצא לאור ב-15 באוגוסט 2023 ונחשב להמנון של מלחמת חרבות ברזל, בעקבותיה הגיע השיר למקום הראשון בצעד ההיטליסט של מאקו ובמצעד העשירייה של כאן גימל. "לצאת מדיכאון" הפך ללהיט ויראלי ברשתות החברתיות בזמן המלחמה, כאשר התנגן ברקע לסרטונים רבים בהם חיילים חוזרים מהחזית לבתיהם כדי לבקר את משפחתם, לאחר ימים ושבועות שלא התראו. בנוסף, השיר האהוב הגיע למקום השני במצעד המדיה פורסט, עם כ-198 השמעות בתחנות הרדיו. במצעד העשירייה, השיר הגיע היישר אל המקום הראשון.
1. במקום הראשון, בטופ, נמצא מלך הזמר הים תיכוני, הלא הוא אייל גולן עם השיר "עם ישראל חי". השיר שקטף את המקום הראשון יצא לאור ב-19 באוקטובר 2023, במהלך מלחמת חרבות ברזל, כשכל הכנסותיו נתרמו לעמותת ער''ן. על העטיפה של השיר המאחד ניתן לראות ילדה עטופה בדגל ישראל ומצד ימין לכותרת השיר ניתן לראות יונת שלום. השיר שהפך לבין לאומי והושמע גם בחו''ל פעמים רבות, הגיע למקום הראשון במדיה פורסט ישראל ולמקום החמישי במצעד הרשמי של גלגלצ.
כזכור, אפליקציית Funtone מכילה אלפי שירים מז'אנרים רחבים ומגוונים של מוסיקה, אשר מיד עם יציאתם עולים לעמוד הפלייליסטים, בו הם מסווגים על-פי קטגוריות, אמנים וחיפוש חופשי. פיצ'רים ייחודיים מאפשרים 'להעתיק' שיר ששמענו אצל חבר, לבחור שירים לאנשי קשר ספציפיים ואף לתזמן שירים לשעות מסוימות במהלך היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה