TOP 5

יותר מ-15 מיליון דולר: חמשת בקבוקי הוויסקי היקרים ביותר בעולם

ויסקי הוא ללא ספק אחד מהמשקאות האלכוהוליים האהובים ביותר בעולם, ובד ובד גם אחד היקרים ביותר שיש בעולם. מקאלן מככבת ברשימה עם מספר ויסקים נדירים, וגם: בכמה נמכר בקבוק ויסקי משובץ ב-5,000 יהלומים? אלה הם חמשת הוויסקים היקרים ביותר בעולם
מערכת ice | 
וויסקי (צילום shutterstock)
ויסקי הוא ללא ספק אחד מהמשקאות האלכוהוליים האהובים ביותר בעולם, ובד ובד גם אחד היקרים ביותר שיש בעולם. באתר "finance yahoo" בדקו ומצאו - אלו 5 מותגי הוויסקי היקרים ביותר בעולם.
במקום החמישי ברשימה ויסקי מקאלן מייקל דילון 1926 שעולה לא פחות מ-1.53 מיליון דולר. הוויסקי המדובר הוא בן יותר מ-60 שנה, שכן הבקבוקים המדוברים מהסדרה הזו יצאו למכירה רק ב-1986, וישנו רק בקבוק אחד כזה בעולם שעוצב על ידי האמן האירי הנודע מייקל דילון, כאשר 40 כאלה יצאו במהדורה מיוחדת. בשנת 2018, הבקבוק הזה נמכר בסכום המדובר במכירה פומבית בבית המכירות כריסטיס בלונדון, מה שנחשב לשיא חדש באותה תקופה, אך מאז השיא הזה נשבר כמעט שנה אחר שנה.
במקום הרביעי The Macallan Fine and Rare 1926, גם הוא של חברת מקאלן הסקוטית, ששבר ב-2019 את שיא המכירות אחרי שנמכר במכירה פומבית בלונדון בסכום של 1.9 מיליון דולר. אחריו ניתן למצוא עוד בקבוק של מקאלן - The Macallan Valerio Adami 1926, שיוצא אי שם בשנת 1926 והוא נמכר ב-2,714,250 דולר בסותביס בלונדון, מה ששבר נכון לתקופה ההיא את שיא כל הזמנים.
במקום השני נמצא Craft Irish Whisky Co, סינגל מאלט אירי נדיר בן 30 שנה ממנו רק יש בעולם. הוויסקי מזוקק שלוש פעמים וטעמו מזכיר אגוז. הוויסקי מלווה בשתי יצירות אמנות ושעון בהתאמה אישית, והוא נמכר בינואר 2024 תמורת סכום של 2.8 מיליון דולר.
במקום הראשון נמצא בקבוק ויסקי שנמכר ב-6.2 מיליון דולר, אבל תתפלאו - הוא הרבה פחות מיוחדת משאר הבקבוקים. אותו בקבוק מדובר הוא האיסליי של איזבלה, ויסקי סקוטי משובח, שעל פי דיווחים הטעם שלו טוב מאוד, אך מה שמיוחד בו הוא בעיקר הבקבוק, שמעוטר ב-5,000 יהלומים, 250 אבני אודם וציפוי זהב לבן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה