TOP 5

מי מרוויח הכי הרבה באינסטגרם? הרשימה המלאה של הסכומים

בעידן בו לייקים שווים מיליוני דולרים, שני ספורטאי-על מובילים את רשימת המרוויחים הגדולים באינסטגרם. מי עוד מככב בצמרת ומה הסכומים שהם גובים עבור פוסט בודד?

מערכת ice | 
כסף מאינסטגרם (צילום shutterstock)
בעידן הדיגיטלי, כוחה של המדיה החברתית הוא עצום, וכוכבי אינסטגרם הופכים את הלייקים והעוקבים למיליוני דולרים. פוסט אחד יכול להיות שווה יותר מדירת יוקרה, ובראש הפירמידה עומדים שניים מהספורטאים הגדולים בעולם.
שיווק באמצעות משפיענים הפך לאחת התעשיות הרווחיות ביותר בעולם, וחברות מוכנות לשלם סכומי עתק כדי שהכוכבים הגדולים ביותר יפרסמו את המוצרים שלהן. הנתונים חושפים את העוצמה הכלכלית הבלתי נתפסת של סלבריטאים שיודעים למנף את מאות מיליוני העוקבים שלהם.
במגרש של הגדולים: רונאלדו ומסי שוברים את הרשת
בראש הרשימה, בפער ניכר מהשאר, ניצב ענק הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו. עם צבא של 662 מיליון עוקבים, רונאלדו גובה סכום מדהים של 3.23 מיליון דולר עבור פוסט ממומן יחיד. כל תמונה או סרטון שהוא מעלה הופכים באופן מיידי לזהב.
יריבו המושבע על המגרש, ליונל מסי, לא נשאר הרחק מאחור. עם 506 מיליון עוקבים, מסי ממוקם במקום השני והמכובד עם תג מחיר של 2.60 מיליון דולר לפוסט. שני הענקים האלה מוכיחים שכדורגל היא אימפריה כלכלית שמגיעה רחוק מעבר למגרש.
הנשים החזקות של אינסטגרם
הכוח הנשי באינסטגרם חזק מתמיד, והרשימה מלאה בכוכבות ששולטות בפלטפורמה ביד רמה. במקום השלישי נמצאת הזמרת והשחקנית סלינה גומז, שעם 417 מיליון עוקבים מרוויחה 2.56 מיליון דולר לפוסט. מיד אחריה נמצאות נציגות למשפחת קרדשיאן-ג'נר. קיילי ג'נר, במקום הרביעי עם 2.39 מיליון דולר לפוסט ו-393 מיליון עוקבים. קים קרדשיאן, במקום השביעי עם 2.18 מיליון דולר לפוסט ו-355 מיליון עוקבים. קלואי קרדשיאן, במקום התשיעי עם 1.87 מיליון דולר לפוסט ו-301 מיליון עוקבים.
עוד ברשימה ניתן למצוא שמות ענקיים כמו אריאנה גרנדה (2.26 מיליון דולר), ביונסה (2.08 מיליון דולר) וטיילור סוויפט (1.61 מיליון דולר).
מאחורי המספרים: איך פוסט אחד שווה מיליונים?
התופעה הזו מדגימה את העוצמה האדירה של שיווק באמצעות משפיענים. עבור מותגים, שיתוף פעולה עם סלבריטאי הוא יותר מפרסומת, זוהי המלצה אישית שמגיעה ישירות למאות מיליוני צרכנים פוטנציאליים. הקשר הישיר והאמון שהכוכבים האלה בונים עם הקהל שלהם שווה זהב, והחברות מוכנות לשלם עליו בהתאם.
היכולת להפוך נוכחות דיגיטלית להכנסה כה משמעותית מראה כיצד עולם השיווק והפרסום השתנה לבלי היכר. הסכומים האלה אינם צפויים לרדת, וכל עוד יש עוקבים, הלייקים ימשיכו להיתרגם למיליונים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה