TOP 5

דירוג החדשות: מי הכי מעניין את הישראלים בשנת 2025?

שנת 2025 סיפקה כותרות מפתיעות: מהחום של יולי ועד עסקת הענק בהייטק - גוגל חושפת את הדירוג המלא של הנושאים שהכי העסיקו את ערוצי התקשורת ואותנו
מערכת ice | 
ערוצי התקשורת וגוגל (צילום יונתן זינדל / פלאש 90)
שנת 2025 הייתה שנה של ניגודים חדים בכותרות החדשות בישראל. לצד העיסוק המתמיד בנושאים הבוערים שעל סדר היום הביטחוני, הישראלים מצאו השנה עניין רב במגוון רחב של נושאים אזרחיים, תרבותיים וכלכליים.
רשימת החיפושים החדשותיים של גוגל משקפת בדיוק את הפסיפס הישראלי הזה ומגלה לנו מה היו הנושאים שגרמו לכולנו לפתוח את הטלפון ולחפש תשובות בזמן אמת. הנתונים מצביעים על כך שההתעניינות הציבורית נעה בחדות בין דאגה מהאקלים, סקרנות אסטרונומית וגאווה לאומית בהייטק המקומי.
במקום החמישי ברשימת הנושאים הבוערים נמצא "החום הקיצוני". גלי החום שפקדו את הארץ השנה ושברו שיאים היסטוריים שלחו רבים לבדוק את התחזיות ולחפש דרכים להתמודד עם הטמפרטורות המאמירות, מה שהפך את מזג האוויר לאחד הנושאים המדוברים והמחופשים ביותר.
במקום הרביעי הישראלים הרימו עיניים לשמיים בעקבות "ליקוי הירח". האירוע האסטרונומי המרשים, שהיה בולט במיוחד בשמי ישראל השנה, יצר סקרנות גדולה ושלח המונים לחפש את השעות המדויקות לצפייה ואת ההסברים המדעיים לתופעה.
במקום השלישי מגיע דווקא בילוי חברתי שחזר לאופנה - "משחק החברה אליאס". המשחק הפך ללהיט במפגשים חברתיים ומשפחתיים וגרר גל של חיפושים אחר הוראות המשחק ונקודות רכישה, מה שמעיד על הרצון הישראלי להתנתק מהמסכים לטובת זמן איכות משותף.
במקום השני והמפתיע תופסת "בובת הלבובו". דמות האספנות הצבעונית הפכה לשיגעון ויראלי גם בישראל, בעיקר בזכות הטיקטוק, וגרמה לאלפי ישראלים לחפש בטירוף איפה ניתן להשיג אותה, מה שהקפיץ אותה לצמרת החיפושים החדשותיים.
במקום הראשון הבלתי מעורער של החדשות ב-2025 ניצב "האקזיט של Wiz". עסקת הענק, שהוכיחה שוב את כוחו של ההייטק הישראלי גם בתקופות מאתגרות, הציתה את הדמיון של יזמים ומשקיעים והפכה לשיחת היום בכל בית, כסמל להצלחה כלכלית ישראלית.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה