תיירות

בשורה נפלאה לטסים לחו"ל: ענקית התעופה מחזירה את הטיסות לנתב"ג

אחרי שחברות תעופה רבות הודיעו לאחרונה כי הן מחזירות את טיסותיהן לישראל, עוד ענקית תעופה, יונייטד איירליינס, הודיעה לרשות שדות התעופה כי היא מתכננת לחזור ולטוס מנתב"ג ואליו כבר מה-3 במרץ
מערכת ice | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
אחרי שחברות תעופה רבות הודיעו לאחרונה כי הן מחזירות את טיסותיהן לישראל, עוד ענקית תעופה הודיעה היום (רביעי) כי היא חוזרת לטוס לנתב"ג וממנו, כאשר מדובר על חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס, שמצטרפת לדלתא שגם היא הודיעה על כך היום, כאשר היא תחזיר את פעילותה לנתב"ג כבר מה-3 במרץ, זאת לעומת דלתא, שתחזור ב-1 במאי.
על פי הדיווח של YNET, ענקית התעופה האמריקאית כבר הודיעה על הכוונה שלה לחזור בעוד כשבועיים לטוס מישראל ואליה. יונייטד איירליינס תהיה למעשה חברת התעופה האמריקאית הראשונה שחוזרת לטוס לישראל. 
בשלב הראשוני, החברה תפעיל טיסות ישירות לנמל התעופה בינלאומי ניוארק ליברטי שבניו יורק. החזרה של ענקית התעופה האמריקאית היא בשורה של ממש לטסים לארצות הברית, שכן החברה היחידה שמפעילה כיום טיסות ישירות לארצות הברית היא חברת אל על, והכניסה של יונייטד אירליינס, ובהמשך גם של דלתא, צפויה להגביר את התחרות על הקווים הפופולריים ולהביא לירידת מחירים.
ההודעה של יונייטד אירליינס מגיעה אחרי שחברות תעופה רבות הודיעו בימים האחרונים שהן מחזירות את הטיסות שלהן לישראל, או לחילופין מגדילות את הקווים, בהן גם KLM ההולנדית ואייר פראנס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה