תיירות

אל על תפצה את הנוסעים: כל הפרטים על הביטולים של סאן דור

חברת סאן דור מקבוצת אל על הודיעה כי היא מבטלת את הקווים לקיץ לחמישה יעדים פופולריים. הסיבה למהלך הדרמטי והפיצוי המלא שיקבלו הנוסעים באל על לפניכם
מערכת ice |  1
אל-על (צילום דוברות אל-על)
עקב הימשכות הלחימה והשפעתה על שוק התעופה, נאלצת חברת סאן דור מקבוצת אל על לבצע התאמות בלוח הטיסות, במסגרתן החברה הודיעה היום (ראשון) כי היא לא תפעיל בעונת הקיץ הקרובה את קווי הטיסות לנאפולי שבאיטליה, לפורטו שבפורטוגל, לזאגרב שבקרואטיה, ללובליאנה שבסלובניה ולבלגרד שבסרביה.
מחברת הבת של חברת התעופה אל על נמסר כי הסיבה לכך היא הימשכות הלחימה וההשלכות על עולם התעופה, שיוצרת קושי לחכור מטוסים בחכירה רטובה ומשפיעה על היכולת של סאן דור להפעיל את לוח הטיסות המתוכנן בצורה מלאה. ההחלטה לבטל את הטיסות מגיעה לאחר מיצוי כל האפשרויות להפעלתן.
 
עוד מסרה החברה כי לקוחות שרכשו כרטיסים ליעדים בקווים המדוברים יוכלו לבחור מתוך מגוון חלופות הכוללות הגעה ליעד דרך נקודות חיבור (קונקשן) באמצעות אחד מיעדי אל על, או החלפת כרטיס הטיסה ליעד אחר מיעדי אל על  לאירופה (למעט פריז ולונדון), או ביטול הכרטיס וקבלת החזר כספי מלא. כלל הנוסעים יעודכנו על ביטול טיסתם בימים הקרובים בהודעת סמס או במייל, ויוכלו לבחור באופציה המועדפת עליהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המנכלית גורפת בונוסים של מיליונים
    פראייר 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומצטיירת כחברה ציונית אלק ולא סופרת את הנוסעים ממטר. מדרובה ודו פרצופית. פראיירים לא מתים רק מתחלפפים. תמשיכו להאמין באלעל וסנדור פחחחח
    סגור