תיירות

רוצים להוציא פטור מוויזה לארה"ב? הטעות הנפוצה שאסור לכם לעשות

ישראלים רבים מנסים לנצל את הפטור מוויזיה לארצות הברית ולטוס לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. התהליך לרישום הוא מקוון ואמור להיות פשוט, אלא שישנם אנשים שמנסים להיעזר בחברות שעוזרות בהליך הרישום - ונעקצים
מערכת ice | 
פטור מוויזה לארה"ב (צילום פלאש 90/ הדר יואביאן)
אחרי שארצות הברית הודיעה לאחרונה כי ישראל מצטרפת לרשימת המדינות שאזרחיהן יוכלו להיכנס למדינה ללא צורך בוויזה, עוד ועוד ישראלים החלו לאחרונה בתהליך, שעל פניו הוא די פשוט ונעשה כולו באופן מקוון.
אלא שעל פי פרסום היום (שלישי) של שמעון יעיש ב"ישראל היום", עושה רושם שעל אף התהליך הפשוט, ישראלים רבים מנסים לחסוך זמן ובירוקרטיה מיותרים, מה שמשפיע לרעה על כל החוויה שלכם, יגזול מכם כסף ובסופו של דבר גם לא תכנסו לארצות הברית.
על פי הדיווח, ישנן חברות שמסייעות בתהליך מול האתר הייעודי שהוקם בנושא בארצות הברית, אך ישנן חברות שמתחזות לכאלה שיודעות מה הן עושות, גובות מכם תשלום ונעלמות ללא הכסף. 
ב"ישראל היום" שוחחו עם אחד הישראלים שנפל קורבן לעוקץ שכזה, שם הוא סיפר בין היתר כי הוא שילם את הכסף לאותו אתר, שם הבטיחו לו שיקבל את הפטור מוויזה תוך 72 שעות. אחרי שבוע, הוא הבין שמשהו לא בסדר, והבין שנעלמו לו עם הכסף. אז אם אתם מתכננים להוציא פטור מוויזה לארצות הברית ומעוניינים בחברה שתעזור לכם עם התהליך האינטרנטי, תוודאו שמדובר באתרים מורשים ורציניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה