תיירות

קנס חדש בדרך? הנוסעים מצאו טריק חדש וחברות התעופה מזהירות

לאחרונה, התפשטה ברשתות החברתיות שיטה חדשה שהפכה לויראלית, בה הנוסעים מטים את ברכיהם לכיוון חזה על קצה המושב וקושרים את קרסוליהם בחגורת הבטיחות כדי לשפר את חווית השינה, אך בענף התעופה מודאגים
מערכת ice | 
ביטולי טיסות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)

במהלך טיסות ארוכות, רבים מהנוסעים נתקלים בקושי בהשגת שינה נוחה במושבי מחלקת התיירים הצרים. מנגד, הצורך בשינה מלווה במאבק על מציאת דרכים לנוח באופן נעים במרחב המצומצם. לאחרונה, התפשטה ברשתות החברתיות שיטה חדשה שהפכה לויראלית, בה הנוסעים מטים את ברכיהם לכיוון חזה, ממקמים את רגליהם על קצה המושב וקושרים את קרסוליהם בחגורת הבטיחות, מה שמאפשר להם להוריד את ראשם ולהרגיש נוחות רבה יותר במהלך השינה.
 

אולם, לא כולם מסכימים עם טכניקת השינה הזו. סרה נלסון, נשיאת אגודת דיילות האוויר, הזהירה כי מדובר בתרגיל מסוכן שעלול להוביל לפגיעות חמורות. לדבריה, חגורת הבטיחות נועדה להגן על הנוסע במצבי חירום או טלטולים, ואם לא מותקנת כראוי, הסיכון לא רק לנוסע עצמו אלא גם לאחרים בטיסה עשוי להיות גבוה.

 


 

כמו כן, ישנה תגובה מעורבת מצד ציבור הנוסעים. יש המציעים לנסות את הטכניקה בטיסות הבאות, בעוד אחרים טוענים שאין להם את הגמישות או שהם פשוט לא מצליחים לבצע אותה. מצד שני, ישנה גם תמיכה בטענה שהמושבים הצרים במטוסים הם שמובילים לנוסעים לחפש דרכים יצירתיות להתמודד עם חוסר הנוחות. אפילו הוצע כי אותן נוסעים יחטפו קנסות כדי למנוע את התופעה.
 

מומחים בריאות, כמו ד"ר ניית'ן קונל, מזהירים גם הם על הסיכון הבריאותי שבקיבוע הרגל עם חגורת הבטיחות, במיוחד כשהדבר עשוי להוביל לבעיות בזרימת הדם ולהגביר את הסיכון להיווצרות קרישי דם. על אף שהסיכון לקרישי דם בטיסות ארוכות נמצא בנתונים נמוכים, קונל ממליץ לשמור על הידרציה, להימנע מלבוש הדוק ולהימנע משהייה ממושכת באותו מקום במטרה למנוע בעיות בריאותיות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה