תיירות
כאוס ביטולי הטיסות לישראל נמשך: "לדרוש פיצוי מחברות התעופה"
יו"ר ועדת הבריאות בלשכת סוכני הביטוח, נחמה גולדווסר, הסבירה מה צריך לעשות על רקע ביטולי הטיסות הרבים לנתב"ג וכיצד ניתן למזער נזקים כמה שאפשר
אחרי שטיל ששוגר על ידי החות'ים מתימן נחת בסמוך לנתב"ג, חברות תעופה רבות בעולם החליטו לבטל את הטיסות שלהן לישראל, מה שיצר כאוס של ממש כשאלפי ישראלים תקועים בחו"ל ללא דרך להגיע לארץ, כאשר גם הבוקר (שני) גל ביטולי הטיסות נמשך ועוד ועוד חברות האריכו את ביטולי הטיסות שלהן לנתב"ג.
בינתיים, יו"ר ועדת הבריאות בלשכת סוכני הביטוח, נחמה גולדווסר, סיפרה על רקע ביטולי הטיסות בעקבות הפגיעה בנתב"ג: "ביטוח נסיעות לחו"ל בכל חברות הביטוח, לא מכסה ביטול טיסה עקב מצב בטחוני. לא את הטיסה עצמה, ולא את שירותי הקרקע. הכתובת למקרה ביטול טיסה היא חברת התעופה. ברוב המקרים בדרך של פיצוי או שיפוי. לכן, יש לפנות באופן מיידי לחברת התעופה ולדרוש פיצוי או שיפוי".
עוד הוסיפה וסיפרה: "בעת מלחמה יש חשש כבד לביטולי טיסות, או לדחייתן, וזאת ללא שיפוי כספי מפוליסת ביטוח הנסיעות. לכן, חשוב לרכוש כרטיס טיסה בר ביטול או שינוי. כמו כן, כדאי למזער סיכונים בתקופת אי ודאות ולהזמין מלון שניתן לדחות בו את התאריכים, או לבטל אותו בעלות מופחתת".
עוד ב-
לסיום הסבירה נחמה גולדווסר: "כשאתה שוהה בחו"ל וחברת התעופה מבטלת את כרטיסך, בדרך כלל יהיה פער גדול במחיר בין הכרטיס החדש הנרכש ויהיו עוד הוצאות שהייה שלא יוחזרו לעומת הכרטיס שבגינו תקבל פיצוי או שיפוי. לכן, בתקופת מלחמה חשוב לתמחר סיכונים ולהשתדל לקנות כרטיסי טיסה בחברות ישראליות, לבדוק עם סוכן ביטוח מורשה מה פוליסת הביטוח מכסה ובאיזה תנאים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



