תיירות
משרד התיירות החליט: זו החברה שתפיק את חודש התיירות תמורת סכום עתק
חברת אלקטרה טרגט נבחרה להפיק את "חודש התיירות הישראלית" לחשיפת חוויות ועידוד תיירות פנים בהיקף של יותר מ-10 מיליון שקלים
חברת אלקטרה טרגט נבחרה במכרז שערך משרד התיירות להפקת פרויקט ראשון מסוגו – "חודש התיירות הישראלית" – אירוע עוגן שנתי בפריסה ארצית ביוזמת שר התיירות חיים כץ. מדובר במיזם בהיקף של 10 מיליון שקלים, שיכלול שורה של פעילויות תרבות, תיירות, בילוי ופנאי, בארבעה מוקדים מהצפון עד הדרום – בעלות סמלית לציבור של 18 שקלים לפעילות.
שר התיירות חיים כץ, הוביל החלטת ממשלה לתקצוב 10 מיליון שקלים לעידוד תיירות פנים, במסגרתו המשרד מייסד אירוע עוגן שנתי, שנועד לחשוף חוויות תיירות חדשות ולעודד תנועה וצריכה של שירותי תיירות פנים, מהלך שיתרום לשיקום וחיזוק עסקי התיירות. הפעילות, שצפויה להתחיל זמן קצר לאחר חגי תשרי, תחבר את הציבור הישראלי לנופי הארץ, לתרבות ולהיסטוריה העשירה.
טרגט הציגה למשרד התיירות מגוון רעיונות להוצאה לפועל של הפרויקט, ובהם תכנון מסלול חווייתי מותאם לכל אזור שבו יתקיימו הפעילויות; יכולת לייצר שיתופי פעולה שיחזקו את התרומה לציבור; גיוס עסקים תיירותיים וגופי תוכן לשיתוף פעולה: דרכים יישומיות לשילוב של עסקים מקומיים קטנים בפרויקט. החברה מתכננת למשוך את הציבור הישראלי להשתתף באירועים הללו דרך יצירת שייכות וגאווה לאומית באמצעות חוויות תיירותיות מקומיות.
עוד ב-
חברת "אלקטרה טרגט" הציגה ניסיון רב בייזום, הובלה ניהול וביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים, עתירי כוח אדם, לוגיסטיקה וטכנולוגיה עבור גופים ציבוריים ופרטיים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. משרד התיירות מתכוון להפוך את הפרויקט כאמור למסורת שנתית שתחזק את תעשיית התיירות בתקופות שבין שיאי הביקושים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
מניות בולטות בת"א
לראש
העמוד
העמוד



