תיירות
תקרית אנטישמית נוספת: הנוסע בטיסה הותקף - "ציוני נאצי"
תקרית בטיסה של ג'ט בלו, שבה ארוחה כשרה הוגשה עם כיתוב אנטישמי, זעזעה את הציבור. מה אומרת חברת התעופה בתגובה?
תקרית אנטישמית חמורה התרחשה בטיסה של חברת התעופה האמריקאית ג'ט בלו, לאחר שנוסע יהודי קיבל ארוחה כשרה עם כיתוב אנטישמי וגנאי.
קבוצת StopAntisemitism, שמובילה מאבק לחשיפת תקריות אנטישמיות, חשפה את התמונה ופרסמה פוסט בו נראית מדבקה עם הכיתוב "Zio Nazi" (ציונים נאצים) בכתב יד, המודבקת על אריזת הארוחה.
הקבוצה פרסמה את התמונה בחשבון ה-X, ותקפה את חברת התעופה: "StopAntisemitism נגעלת לראות נוסע בטיסת ג'ט בלו מקבל ארוחה כשרה עם הכיתוב Zio Nazi עליה. מי שאחראי לכך חייב להיות מפוטר באופן מיידי - זה 1941, ויהודים לא יסבלו את השנאה הזאת".
הכיתוב שנמצא על האריזה עורר זעזוע בקרב הציבור, במיוחד על רקע ההשוואות לרוח התקופה הנאצית. נכון לעכשיו, חברת ג'ט בלו לא מסרה תגובה רשמית.
StopAntisemitism is sickened to see a @JetBlue passenger receive his kosher meal with "zionazi" written on it.
— StopAntisemitism (@StopAntisemites) August 8, 2025
Whomever is responsible for this must be immediately fired - this is 1941 and Jews will NOT put up with this hate. pic.twitter.com/HNr0hVrhgD
האירוע בג'ט בלו מגיע על רקע תקרית אחרת, בה נוסע בטיסה של חברת איבריה מקבוצת IAG קיבל ארוחה כשרה עם הכיתוב "פרי פלסטין" בכתב יד על האריזה. בתגובה לכך, איבריה פתחה בחקירה מול ספקי הקייטרינג שלה בארגנטינה, ופרסמה הודעה בה נמסר כי הם מבצעים חקירה פנימית וחיצונית כדי להבין את נסיבות המקרה ולנקוט בצעדים הנדרשים.
עוד ב-
בעוד שחברת ג'ט בלו טרם הגיבה באופן רשמי, הציבור והארגונים היהודיים ממתינים לראות את הצעדים שיינקטו כדי למנוע הישנות מקרים כאלה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



