תיירות
Wizz Air בבשורה לטסים: זה המהלך של ענקית הלואו קוסט
Wizz Air מדווחת על הקיץ הטוב ביותר בתולדותיה עם שיפור של כמעט 22% בביצוע הזמנים. במקביל, החברה פותחת מכירה נוספת למנוי "טוס כפי יכולתך" ומעדכנת בהצלחת יוזמת “Customer First Compass” בה השקיעה 14 מיליארד אירו
חברת Wizz Air הודיעה בהתקדמות המוצלחת של יוזמת “Customer First Compass” בה היא משקיעה 14 מיליארד אירו. במהלך ששת החודשים הראשונים ליוזמה, חברת התעופה עלייה של 10% בשביעות הרצון של הלקוחות.
הישג זה מגיע בתקופה שבה חברת הלואו קוסט מדווחת על שיפור של כמעט 22% בביצועי הזמנים (דיוק בזמני הטיסות) בעונת הקיץ. החברה גם הגיעה לשיעור השלמה ממוצע של 99.5% בטיסות, למרות שהגדילה את היקף הפעילות ב-7% לעומת 2024 והגיעה לשיא של 1,000 טיסות ביום בעונת השיא של הקיץ.
ההתקדמות הזו היא תוצאה של השקעות מתמשכות בכלל תחומי הפעילות של החברה, המשלבת טכנולוגיות חדשות ובינה מלאכותית במרכזי הבקרה, בתא הטייס ובשירות הלקוחות, במטרה לייעל את הפעילות ולקבל החלטות מהירות.
בנוסף, החברה תגברה את הצוותים בשדות התעופה העמוסים ביותר כדי לסייע לנוסעים ולשפר את זמני ההיערכות לטיסה, דבר שהוביל לשיפור של 34% בפרקי הזמן הללו במהלך ששת החודשים האחרונים.
במסגרת ההשקעה הכוללת, חברת Wizz Air ממשיכה להרחיב את צי המטוסים שלה, וצפויה להגיע בנובמבר לציון דרך של 250 מטוסים. לצד זאת, חברת התעופה מקדמת השקעות בטכנולוגיות שמאזנות בין צמיחה לבין יעדי צמצום הפליטות שלה.
עם גיל ממוצע של 4.6 שנים בלבד, צי המטוסים של Wizz Air הוא אחד הצעירים בתעשייה, והחברה נמנית עם חברות התעופה בעלות רמת הפליטות הנמוכה ביותר באירופה.
מעל 70% מצי המטוסים של החברה מורכב מדגמי Airbus A321neo החדשים, שמספקים חיסכון של כ-20% בצריכת הדלק לעומת הדגמים הישנים, מפחיתים את רמות הרעש והפליטות, ותורמים להתקדמות בתוכנית Net Zero Roadmap - שבמסגרתה החברה מתכוונת להגיע לאפס פליטות נטו עד שנת 2050.
במהלך ששת החודשים האחרונים, פתחה Wizz Air בסיסים חדשים בבוקרשט, ברטיסלבה, ורשה, ירוואן ופודגוריצה, והשיקה 250 קווים חדשים. ביחס לשימור הלקוחות ושיפור השירות עמם, החברה בחר לספק מענה עם נוסעיה בעזרת מרכז הסיוע ועם תכונות חדשות כמו “My Journey". לצד זאת, היא עדכנה את הצ’אטבוט Amelia AI, כדי לוודא שהלקוחות נשארים מעודכנים לגבי הזמנותיהם. התוצאה: שיפור של 5% משנה לשנה באופן שבו החברה מתמודדת עם שיבושים.
עוד נודע, כי החברה הכריזה על על פתיחת אפשרות חדשה לרכישה מנוי “All You Can Fly” - מנוי שנתי בעלות של 499 אירו לשנה. במסגרת המכירה השלישית, יימכרו 10,000 מנויים ב-34 מדינות, שיאפשרו לחברים לטוס במספר כמעט בלתי מוגבל של טיסות ברשת החברה, עם דמי הזמנה קבועים של 9.99 אירו בלבד לכל טיסה.
השלב השלישי מושק בעקבות ביקוש גבוה במיוחד. מאז ההשקה בשנה שעברה, נרשמה עלייה של 42% במספר הנוסעים שטסו עם Wizz Air במסגרת המנוי, עם ממוצע של תשע טיסות לנוסע בשנה.
מייקל דלהנט, סמנכ"ל קשרים מסחריים ותפעול Wizz Air: "אנחנו גאים מאוד בביצועים מאז שהשקנו את תוכנית 'Customer First'. למרות סביבה כלכלית מאתגרת שבה רוב המחירים עולים, המשכנו להציע אפשרויות טיסה משתלמות שמאפשרות לאנשים לטוס במחיר של זוג נעליים.
עוד ב-
זה משקף את השאיפה שלנו להגדיר מחדש את המשמעות של טיסות לואוקוסט. אנחנו מאמינים שמחירים נגישים צריכים לבוא יחד עם תפעול איכותי ושירות לקוחות מצוין ואנחנו מספקים את זה. זה היה הקיץ הטוב ביותר שלנו אי פעם, עם שיפורים ניכרים בזמני הדיוק, השלמת הטיסות וזמני ההיערכות – תוך כדי הגעה לשיא של 1,000 טיסות ביום. נמשיך לחדש ולמצוא דרכים חדשות לספק את חוויית הטיסה הטובה ביותר”.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



