תיירות
מלון חדש בהשקעת חצי מיליארד שקל ייפתח בישראל: 300 שקל בלבד ללילה
רשת אסטרל מציגה: הכירו את מלון MOLO שנבנה בימים אלו על קו המרינה באילת. המקום יציע מודל אירוח שבו הלקוח קובע את המחיר בהתאם לשירותים שהוא צורך, במטרה להוזיל את עלויות הנופש בישראל.
בנייתו של המלון החדש והמסקרן ביותר בישראל מתקדמת במרץ. הבוקר (ראשון) חושפת רשת אסטרל את שמו של המלון וצפי לפתיחתו. מדובר במלון MOLO, שיציג מודל כלכלי חדש ופורץ דרך בעולם המלונאות, המבוסס על תיירות חסך, לפיו האורחים ישלמו בהתאם לשירותים שהם יצרכו, כאשר המחיר ינוע החל מ-300 שקל למחיר הבסיס (בהתאם לעונה). קונספט חלוצי שמשלב יוקרה נגישה עם חופש בחירה מלא.
החדשנות של MOLO טמונה בחופש הבחירה המוחלט הניתן לאורח: כל אחד יוכל להרחיב את חבילת האירוח שלו בהתאם להעדפותיו האישיות ולתקציבו. שירותים ומתקנים נוספים כמו ארוחת בוקר, שימוש בבריכה, כניסה לחדר כושר, שירותי מגבות וחנייה, יוצעו כתוספת לבחירה בתשלום נפרד.
המלון נבנה בסטנדרט טכנולוגי ודיגיטלי מתקדם ביותר, המאפשר חוויית אירוח עצמאית וחכמה המותאמת למגוון רחב של לקוחות, מתיירים צעירים ועד למטיילים שמחפשים חופשה ממוקדת ומותאמת אישית בל העיר אילת.
מקור השם MOLO באיטלקית ומשמעותו הוא מזח או רציף נמל. השם נבחר כחיבור טבעי למיקומו הייחודי של המלון, ממש על קו המים של המרינה של אילת ומשלב בין תחושת נינוחות, חופש ותנועה לחוויה דינאמית ומודרנית המשדרת יוקרה נגישה. MOLO, הממוקם בצמוד למלון הסוויטות ׳פאלמה׳ של רשת אסטרל ובסמוך לקניון ה-אייס מול, יהווה את חוד החנית של מהפכת הצרכנות בענף המלונאות הישראלי.
מלון MOLO (הדמיה: אסטרל)
רשת מלונות אסטרל, הוקמה בשנת 1995 על ידי אנשי העסקים, בני זרח ואשר גבאי ומונה כיום שבעה מלונות ברחבי העיר אילת, בהם מלונות היוקרה: ׳אריאה׳ ו׳מלכת שבא׳, לצד מלונות משפחתיים: ׳אסטרל ויליג׳, אסטרל פאלמה, אסטרל מאריס, אסטרל נירוונה סוויטס ו׳אסטרל נירוונה קלאב׳.
בני זרח, מנכ"ל ושותף מייסד ברשת אסטרל: ״העבודות על מלוןMOLO נמצאות בעיצומן ובקצב מואץ, ואנו רואים מדי יום איך החזון שלנו למלון ה׳לואו קוסט׳ הראשון בישראל קורם עור וגידים על קו המרינה. פרויקט דגל חדשני הכולל הקמת תשתית טכנולוגית חלוצית שתשנה את חוויית האירוח באילת. אנו בונים מוצר שמעניק שליטה לאורח, חופשה נגישה המותאמת בדיוק לתקציב ולהעדפות שלו״.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(18):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
16.מלון חדשאלה 05/2026/12הגב לתגובה זו0 0למה שוב לגנוב ולקחת מאזרחי ישראל את חוף הים?סגור
-
המלון לא על החוףאילתי 05/2026/15הגב לתגובה זו0 0לפני שאתה סתם מקרקר תבדוק את המיקוםסגור
-
15.לא מתאים לאילתלא מתאים 05/2026/12הגב לתגובה זו2 0הקונספט לא מתאים לאילת,נראה אותם עושים את זה איפה שבאמת צריך,בתל אביב,במקום שאתה באמת יכול לוותר על כל השירותים וצריך רק מיטה,מה תעשה באילת בלי אוכל? בריכה? אם אתה לא בעניין לא תגיע בכלל לאילתסגור
-
14.אנשים יקנו מזון בסופרמרקט ויוכלו בלובי המלון. (ל"ת)אכן 05/2026/11הגב לתגובה זו5 0סגור
-
13.מחירmj 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0חדר באילת ללילה אמור לעלות משהו כמו 100$ ללילה אילו המחירים בווגאס למלונות כאלו משפחתיים, מלונות יוקרה זה כבר סיפור אחר .סגור
- טען עוד
-
12.רעיון מגניב, מלונות לואוקוסטאני 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0לדעתי זה יכול להיות רעיון מוצלח, במיוחד עבור תיירים שרוצים לצאת החוצה מהמלון, לאכול ארוחת בוקר בפטיסרי מקומי או ארוחת ערב במסעדה טובה. זה גם יעזור מאוד לכלכלה בעיר, כי במקום שאנשים יהיו מבוקר עד ערב במלון ויפרנסו רק את בעלי המלון - הם יצאו החוצה ויפרנסו עוד ועוד עסקים בעיר. מי מרים את הכפפה ופותח מלון כזה בטבריה? זה בדיוק מה שבעלי עסקים בטבריה צריכים!סגור
-
11.אם אין חדר אוכל...פריץ 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0צפו ל"פתיחות שולחן" בלובי המלון. כיף גדול.סגור
-
10.מצחיקחסר סיכוי 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0הישראלים יגיעו כשהם משלמים 300 ש"ח אבל מיד ימצאו סיבות לפיצוי רק כדי לקבל שירות שלא שילמו עליו ומעניין מי אלו יהיו, והמלון יהפוך למקום בלתי נסבל. אז בהצלחה לחברה אבל תגידו לא אמרנו לכם.סגור
-
9.אסטרל נוכליםרונן 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0רשת אסטרל נוכלים...תיזהרו שלחו אותי למלון סגורסגור
-
8.תנו למלון הזה שנה אחתאורח מאוכזב 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0והוא יהפוך לפח אשפה בדיוק כמו שאר המלונות ברשת. מלכת שבא כבר מזמן לא מלון יוקרה. בערך מאז שהילטון עזבו ולקחו את הסטנדרטים הגבוהים איתם. תגידו תודה אם תמצאו מלצר שמדבר עברית במלון. במקרה הטוב זה אנגלית שבורה ובמקרה הרע יותר זה או ערבית או כלום.סגור
-
7.בהצלחהדין 05/2026/10הגב לתגובה זו2 3עם הערסים השפלים של מדינת הבבונים, הם יקבעו לכם את תנאי המחער והשירות? תכניסו מחירון לקטטה עם כסאות פלסטיק בבריכה!!!סגור
-
6.מסכנה החדרנית שצריכה להתאים (ל"ת)יאצק 05/2026/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.נווועוד אחד 05/2026/10הגב לתגובה זו2 0רעיון מעולה שרות כזה גם מלונות קיימים יכולים לתת יש שרותים שאני למשל מוכן לוותר עליהם כמו חדר אוכל או בריכהסגור
-
4.מה עם הסדינים ?רונן 05/2026/10הגב לתגובה זו4 0מכבסים או מעבירים בין הנופשים ?סגור
-
יש וישדמוקרטי 05/2026/10הגב לתגובה זו0 0משומש במצב טובסגור
-
3.שנהמומחה 05/2026/10הגב לתגובה זו1 0המלון הופך לטרשים עם הלקוחות מישראל בשיטה זאת!!סגור
-
2.עם תוספת כסף למזרן..לכסא..למצעים..למים זורמיםהרצליאני 05/2026/10הגב לתגובה זו9 0דופקים את הצרכן הישראלי מכל כיוון והוא אומר תודה לא מאמין כבר לשום מבצעים..שום לואו קוסט ומי אשם??... אנחנו ! כולנו ! שמשלמים להםסגור
-
1.לאו קוסט..red 05/2026/10הגב לתגובה זו8 0אל תשכחו כסאות כתר בתקציבסגור



