תיירות

הטיסה הארוכה בעולם יוצאת לדרך: כמה שעות תיארך?

חברת התעופה של הונג-קונג מתכננת להוציא לדרך את טיסת הנוסעים הארוכה בעולם, מניו יורק להונג קונג, בלי לעבור בשטחה של רוסיה. כמה זמן תיארך הטיסה?
מערכת ice | 
הטיסה הארוכה בעולם (צילום Magma Images, pixabay)
חברת קת'אי פסיפיק מתכננת את טיסת הנוסעים הארוכה ביותר בעולם על ידי נתיב חדש של קו ניו יורק-הונג קונג, שעובר מעל האוקיינוס ​​האטלנטי. חברת התעופה הסינית לא התכוונה לשבור שיא עולמי, אך נאלצה בעקבות המלחמה ברוסיה, לבחור נתיב רחוק ממנה.
החברה הכריזה כי נתיב הטיסה יימשך קצת פחות מ-9,000 מיילים ימיים (16,668 ק"מ) והטיסה בו תיארך 16 עד 17 שעות. ביום שלישי בערב, קת'אי כתבה באתר האינטרנט שלה שהטיסה מניו יורק להונג קונג ל-3 באפריל – תהיה טיסה ללא הפסקה.
השיא נקודם נקבע ע"י טיסה של סינגפור איירליינס שנסעה מעיר הבירה בדרום מזרח אסיה לניו יורק, שטסה למרחק קצר יותר בזמן ארוך יותר - כ-15,343 ק"מ ב-18 שעות.
 
קת'אי סירבה להצטייר כמי ששינתה את המסלול בגלל המלחמה ברוסיה, כך לפי בלומברג. כזכור, חברות תעופה רבות ביטלו קווים לערים רוסיות או נמנעות מלהיכנס למרחב האווירי של רוסיה בגלל הפלישה לאוקראינה שהחלה בחודש שעבר ועדיין בעיצומה. רוסיה גם סגרה בעצמה את השמים שלה בחודש שעבר בפני מספר מדינות אירופיות, בתגובה לסנקציות נגדה.
קת'אי מבקשת אישור טיסה יתרה למסע, שיטוס על פני האוקיינוס ​​האטלנטי, אירופה ומרכז אסיה "אנחנו תמיד מפעילים מסלולי חירום לאירועים או תרחישים פוטנציאליים בעולם התעופה", אמרה חברת הדגל של הונג קונג ביום שלישי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה