תיירות

airbnb בפיצ'רים חדשים לקראת עונת הקיץ

פלטפורמת הזמנת החופשות של airbnb מתחדשת בפיצ'רים חדשים, ביניהם גם האפשרות לפצל חופשה בין בתים שונים ואיתור מקומות לינה על בסיס סגנון. מנכ"ל החברה, בריאן צ'סקי: "העולם גדול ורק מחכה שיגלו אותו – עולם של אפשרויות"

מערכת ice | 
airbnb (צילום פייסבוק/airbnb)

לקראת עונת התיירות בקיץ: אפליקציית airbnb הושקה בארה"ב אתמול (רביעי) ובשאר העולם היא תושק בהמשך השבוע. החברה הכריזה על שורת מאפיינים חדשים, שנחשפו בכנס וירטואלי של החברה. המאפיינים כוללים צורת חיפוש חדשה, אפשרות לפצל את החופשה בין בתים ואיתור מקומות לינה על בסיס אופי וסגנון. 
 


מנכ"ל החברה אמר: "מצפה לנו ההתאוששות הגדולה ביותר של המאה בסקטור הנסיעות ואני מקווה שכשאנשים יסתכלו על האתר או על האפליקציה החדשה שלנו הם יזכרו שהעולם גדול ורק מחכה שיגלו אותו – עולם של אפשרויות".

בעניין סגנון האירוח, צ'סקי תיאר את הפיצ'ר החדש: "אתם יכולים לחיות כמו מלך בטירה או כמו ילד בבית עץ, או להיות כמו מגלה ארצות על ספינה. אם אתם אוהבים עיצוב, אתם יכולים לישון בבית שעיצב פרנק לויד רייט, כפי שעשיתי באן ארבור לפני חודש".
 


"הקטגוריות מארגנות את הבתים לפי מה שמייחד אותם זה עוזר לאנשים לגלות מקומות שאחרת הם לא היו מוצאים. זה יכול לעזור במקרים של עומס תיירים על ידי הכוונת חלק מהמבקרים למיקומים חדשים מעבר ליעדים הפופולאריים הקבועים", נמסר בהצהרה שפרסמה החברה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה