תיירות

חברת התעופה מכרה כרטיסים בזול - וספגה קנס עצום

חברת התעופה הספרדית איבריה מכרה בטעות כ-4,000 כרטיסי הלוך-ושוב בקו פריז-ריו דה ז'נרו בעשירית המחיר: בסכום של 118 דולר, במקום ב-1,180 דולר. החברה גילתה את הטעות והודיעה ללקוחותיה כי העסקה מבוטלת, אך משרד המשפטים הברזילאי קנס אותה במאות אלפי דולר
מערכת ice | 
נמל תעופה (צילום freepik)
חברת התעופה הלאומית של ספרד מכרה לפני כשנה וחצי 4,000 כרטיסים בקו ברזיל-צרפת ב-118 דולר במקום ב-1,180 דולר. למחרת, כאשר עלתה על הטעות, מיהרה להודיע ללקוחות כי העסקה מבוטלת, אך משרד המשפטים הברזילאי קנס אותה ב-260 אלף דולר.
 
משרד המשפטים הברזילאי והמזכירות הלאומית להגנת הצרכן במדינה קנסו את חברת איבריה בסכום של כ-260 אלף דולר, זאת לאחר שחברת התעופה הלאומית של ספרד ביטלה כ-4,000 כרטיסי הלוך-ושוב בקו פריז-ריו דה ז'נרו אותם מכרה בעשירית המחיר בסוף דצמבר 2021 בסכום של 118 דולר, במקום בסכום של 1,180 דולר. 
 
זמן קצר לאחר שאיבריה החלה לשווק את הכרטיסים המחיר הנמוך משך את תשומת לבם של חובבי תעופה בעולם והידיעה כי חברת התעופה הספרדית מוכרת כרטיס לטיסה כה ארוכה בקצת יותר מ-100 דולר הפכה לוויראלית ואלפים קנו כרטיסי טיסה. אך כאמור, יום למחרת החברה הודיעה על ביטול עסקה. 
הרשויות בברזיל החלו לבדוק את עניין הביטול ולבסוף קבעו כי חברת איבריה הפרה סעיף בחוק הגנת הצרכן במדינה והשיתו עליה את הקנס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה