קריפטו

חברת התעופה הכריזה מהפכה: האם תשלמו על טיסה בביטקוין?

חברת התעופה הבינלאומית הודיעה על תוכנית לפתיחת אפשרות להעביר ביטקוין כאמצעי התשלום עבור שירותי החברה. אלה אמצעי התשלום הדיגיטליים שהחברה תקבל
מערכת ice | 
קריפטו (צילום vecteezy)
Emirates, חברת התעופה הגדולה באיחוד האמירויות הערביות, הודיעה על כוונתה להוסיף ביטקוין כאפשרות תשלום ולהפוך פריטי אספנות NFT לסחירים באתר החברה.
חברת התעופה שבבסיסה של דובאי מקווה גם להשתמש בטכנולוגיית בלוקצ'יין במעקב אחר רישומי מטוסים, כפי שהצהיר מנהל התפעול הראשי של האמירויות, אדל אחמד אל רדהא, בכינוס תקשורתי שהתקיים בתערוכת הנסיעות הבינלאומית, שוק הנסיעות הערבי.
ה-COO לא אמר מתי הפיצ'רים החדשים יהיו זמינים אך חשף תוכניות לגיוס עובדים חדשים שיתמקדו ביישום וניהול תשלומי קריפטו, מעקב אחר בלוקצ'יין, פרויקטים של metaverse ו-NFT (אסימון שאינו ניתן לניתוק).
הוא הוסיף כי תוכניות אלה הקשורות לבלוקצ'יין הן חלק מהאסטרטגיה של הספק ל"לנטר טוב יותר את צרכי הלקוחות" ולהפוך את התפעול, ההדרכה ומכירת אתרים לתהליכים "אינטראקטיביים" יותר.
Emirates פרסמה לראשונה באפריל את תוכניתה להוציא "עשרות מיליוני דולרים" על אסטרטגיה להרחבת השירותים שלה ל-metaverse ולפיתוח NFTs מבוססי אספנות ושירותים, עם השקה צפויה בחודשים הקרובים.
 
ככל שיותר עסקים מבוססי דובאי מאמצים את הבלוקצ'יין והקריפטו, הרשות לרגולטורית הנכסים הווירטואליים של דובאי (VARA) עשתה גם את הגיחה הרשמית שלה אל המטא-וורס. הרגולטור על מטבעות הקריפטו רכש לאחרונה קרקע ב-The Sandbox metaverse עם תוכניות להקים מטה וירטואלי, או "MetaHQ".
מספר חברות תעופה אחרות כבר מקבלות מטבעות קריפטוגרפיים כתשלום. חברת התעופה הלטבית airBaltic הייתה הראשונה בעולם שקיבלה תשלומי ביטקוין עבור כרטיסי הטיסה שלה עוד בשנת 2014. כעת היא מקבלת גם אתר ודוגקוין.
באוקטובר 2021, נשיא אל סלבדור, נאיב בוקלה, הודיע ​​שחברת התעופה הזולה של מדינת מרכז אמריקה וולריס תקבל ביטקוין, אך תוכנית זו טרם יושמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה