תיירות

"חוזרים לגאווה בתל אביב": נחשף הקמפיין המפתיע בטיימס סקוור

רגע לפני מצעד הגאווה השנתי בתל אביב, עלה קמפיין פרסום בינלאומי שהופיע בין היתר גם בניו יורק. סגנית ראש עיריית תל אביב, ציפי ברנד: "נמשיך להיות הבית לקהילה הגאה". וכמה תיירים יגיעו למצעד
מערכת ice | 
ניו יורק, תל אביב גאה בך! עכשיו על מסכי בורסת הנאסד"ק בטיימס סקוור (צילום משרד התיירות)
ניו יורק, תל אביב גאה בך! כשבועיים לאירועי הגאווה בתל אביב יפו, עלה היום (חמישי) קמפיין פרסום בינלאומי שכבש בין היתר גם את טיימס סקוור בניו יורק, תחת הכותרת "חוזרים לגאווה בתל אביב" (BACK TO TEL- AVIV PRIDE) ומטרתו להביא למצעד בתל אביב תיירים וקהלים נוספים מרחבי תבל שיצטרפו לאלו המגיעים באופן מסורתי בכל שנה, במיוחד לאחר שנתיים קשות בשל משבר הקורונה.
 
על פי הערכות, הצפי הוא שכ-15 אלף תיירים יגיעו לתל אביב מכל העולם בימים הקרובים על מנת לקחת חלק במצעד שייערך ב-10 ביוני. כאמור, הקמפיין שעלה הבוקר בטיימס סקוור בניו יורק, הופיע בגאון על שלט הנאסד"ק המפורסם ובנוסף התנוסס גם על שלטי חוצות מרכזיים בלונדון ובאמסטרדם.
 
סגנית ראש העיר תל אביב יפו ומחזיקת תיק התיירות ועיר עולם, ציפי ברנד: "כסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק התיירות ועיר עולם, אני מתחייבת שנמשיך להיות הבית לקהילה הגאה מכל רחבי העולם. העיר נערכה עם שורה של אירועים חגיגיים לקראת המצעד ב-10.6 ומצפה לתיירים מחו"ל ולחוגגים מרחבי הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה