תיירות

בקרוב בישראל? נחשפו סכומי העתק שארה"ב מכניסה מתיירות הקנאביס

בזמן שבישראל השימוש בצמח הקנאביס עדיין אינו חוקי, בארה"ב מגלגלים לא פחות מ-56 מיליארד שקל בשנה מתיירות הקנאביס, והנתונים עוד צפויים לעלות. אז איך זה קורה?
מערכת ice |  3
קנאביס (צילום pixabay)
בזמן שבישראל השימוש בצמח הקנאביס עדיין אינו חוקי, ישנן מדינות ברחבי העולם שמרוויחות סכומי כסף אדירים מהשימוש בו. כך למשל בארצות הברית, בה ישנה לגליזציה ב-19 מדינות, שמכניסה לא פחות מ-56 מיליארד שקלים מתיירות הקנאביס שלה, והיד עוד נטויה. 
בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר תיירים שזורמים למדינות השונות בארצות הברית בהן כבר קיימת לגליזציה, והאמריקאים כמו האמריקאים, בהחלט יודעים לממש את הפוטנציאל.
 
תיירות הקנאביס לא מסתכמת באנשים שמגיעים כדי לעשן ג'וינט ולהירגע. ישנם סיורי טעימות שמציעים, מלון קנאביס, לינה בחוות קנאביס ואפילו חתונת קנאביס, ואלה רק כמה דוגמאות לאפשרויות הרבות והמגוונות שתיירות הקנאביס האמריקאית מציעה לכל דורש מעל גיל 21.
 
על פי נתונים של פורבס, 20% מהתיירים שמגיעים לארה"ב בשנה מתעניינים בצמח הקנאביס. בשנת 2021 נמכרו במדינה מוצרי קנאביס בסכום מטורף של 25 מיליארד דולר, כשהערכה היא שלפחות 4.5 מיליארד מהם הגיעו מתיירים. כל זאת בנוסף ל זאת בנוסף ל-12.6 מיליארד דולר שהוציאו על מלונות וכדומה, משמע - 56 מיליארד שקל רק מתיירי קנאביס נכנסים כאמור למדינה בשנה. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא להתקרב למחתרת פורצים מסבכים אנשים
    מקסים 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירוק גרוע עם זרעים רטוב לא איכותי לא שווה שקל
    סגור
  • 2.
    יש מעל ל20000זני קנאביס,ישנו חוקי כ9% אבל הוא זבל (ל"ת)
    KB 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא יקרה בישראל בעשור הקרוב כנראה
    מטופל קנאביס 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה חשוכה וחברות שמגלגלות מליונים על גבם של חולים
    סגור