תיירות

איך תקצרו את זמני ההמתנה לקראת הטיסה לחו"ל?

רבים מאיתנו מכירים מקרוב את העומסים הכבדים לקראת הטיסה לחו"ל. אלא שכעת מתברר כי יש דרך לקצר את התורים הארוכים של טרום ההמראה. אספנו בשבילכם כמה אפשרויות
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום Magma Images)

רבים מאיתנו מכירים מקרוב את המצב המתסכל של לעמוד בתורים הארוכים והעומסים הכבדים לקראת הטיסה הנכספת לחו"ל. אלא שכעת מתברר כי ישנה דרך לקצר את התורים הארוכים ולזרז את התהליך של טרום ההמראה. 
 


אם אתם תוהים כיצד תוכלו לקצר את התור שלכם, הנה לכם כמה אפשרויות: 
אלה מכם שטסים עם מזוודה קטנה, "בובי"/"טרולי", שנלקחת איתכם למטוס, ישמחו לדעת כי ניתן לבצע מראש צ'ק כדי לעבור דרך תור מקוצר. יש לציין כי כדי לעבור את התהליך יש לבצע מראש צ'ק אין דרך אתר רשות שדות התעופה.
 

גם אלה שנוסעים עם מזוודה רגילה זכאים לקצר את התור שלהם בדרך של שירות טרום טיסה: לשם כך, יש להתחיל את התהליך יום קודם לכן ולשלוח את המזוודה מראש דרך טרמינל 1. 
 


בשורה משמחת נוספת היא האפשרות כי בן משפחה אחד ממשפחה גרעינית יוכל להיות זה שיעמוד בתור בעבור כולם, מה שעשוי להקל מאוד על משפחות גדולות או משפחות של אנשים עם מוגבלות בניידות. 
 


אם הפרוטה מצויה בכיסכם תוכלו לקבל שירות צמוד של דייל/ת שיעבור איתכם את כל התהליך תמורת סכום של שירות 170 דולר עבור שישה אנשים. כך תוכלו להגיע מבעוד מועד לטרקליין החברה שבה אתם טסים ואנשי הצוות יבצעו בעבורכם את כל הליך הצ'ק אין.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה