תיירות

סיון כהן נגד הנופשים בטורקיה: "לראות אותם חוגגים מייאש"

העיתונאית יצאה נגד התיירים הישראלים שלא נשמעים להתרעות החמות: "מייאש", יבגני זרובינסקי: 
מערכת ice |  1
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
למרות האזהרות החמורות, הישראלים ממשיכים לטוס לטורקיה והסכנה לחייהם גדולה משהם חושבים, כך טוענים בכירים במערכת הביטחון. שורה של עיתונאים ומשפיעני רשת זעמו על ההתייחסות של הישראלים שבחרו בכל זאת להמריא לאזהרות.
יבגני זרובינסקי כתב: "ישראלים זה אנשים שגם אם יירדו לבריכה במלון בטורקיה, יסתכלו שמאלה ויראו שבמקום מתקיים יום כיף של דאעש, פשוט יזמינו וודקה רדבול וישכבו להשתזף, אבל אם יקרה להם משהו ״אמאל’ה איפה המדינה למה לא מצילים אותי״".
 
סיון כהן, מגישת הכל כלול ברשת 13 כתבה בייאוש: "לראות את הישראלים שחוגגים בסבבי בבי באינסטנבול בזמן שמתחננים אליהם להישאר בחדרים… מה אני אגיד לכם… מייאש". 
 
אור הלר מחדשות 13 רשם: "שר הבטחון בני גנץ במסר חריג הערב לאיראן סביב ההתראה על טורקיה: ״אני קורא לכלל הישראלים הנמצאים בטורקיה להישמע להנחיות גורמי הביטחון. ישראל פועלת לסיכול הניסיונות האיראנים לבצע פיגוע, ונערכת להגיב בעוצמה מול כל פגיעה באזרחי ישראל - בכל מקום".
 
עיתונאי הספורט משה פרימו התייחס: "אני מנסה להכנס לראש של הישראלים שנמצאים עכשיו בטורקיה, בטח חלקם עם הילדים והם שומעים ״לעזוב מיד את טורקיה מחשש לפיגוע אירני״. פחד אלוהים, מה הם אמורים לעשות מעכשיו לעכשיו?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למגוון האוכלוסיות בארץ
    צריך להתרגל 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש טיפשים ויש פזזים ולא אכפתנקים.זה מה יש.תמיד יהיו כאלה שיעשו מה בראש שלהם.ואם שלמו מחיר על טפשותם זה גם חלק מהחיים
    סגור