תיירות

חיים אתגר מתפוצץ על נתב"ג: "זה גיהנום, אנחנו סובלים"

מגיש 'יצאת צדיק' ו'המתחזים' כועס על חוסר הטיפול בעומס הקשה שנוצר בנמל התעופה: "טיסות מתבטלות, מחכים שעות, אין, כל בעיה שתרצו יש שם, אין כוח אדם ולאף אחד לא אכפת, אף אחד לא עושה כלום. כל היום יש דיווחים משם ואף אחד לא עושה כלום"
מערכת ice |  4
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
תורי הענק בנתב"ג והעומסים הכבדים שחווים הטסים והשבים מחו"ל, הצליחו להוציא את מגיש 'יצאת צדיק' ו'המתחזים' בקשת 12 חיים אתגר מהשלווה והוא הביע תרעומת על כך באינסטגרם שלו.
אתגר בסרטון: "תגידו לי, מישהו מכם ביקר בנמל התעופה בן גוריון בחודשים האחרון? גיהנום, גיהנום. טיסות מתבטלות, מחכים שעות, אין, כל בעיה שתרצו יש שם, אין כוח אדם ולאף אחד לא אכפת, אף אחד לא עושה כלום. כל היום יש דיווחים משם ואף אחד לא עושה כלום".
 
עוד הוסיף: "עכשיו יש שרת תחבורה, מרב מיכאלי, היא תהיה לעוד כמה חודשים, למה היא לא מטפלת בזה, למה היא לא נכנסת ברבאק בדבר הזה? יושבת שם 24/7 עד שהדבר הזה נפתר. כאילו, אי אפשר לצאת ממדינת ישראל, זה נהיה גיהנום, לאף אחד לא אכפת ואנחנו סובלים".
 
מלבד הסרטון כתב: "בזמן שמפרקים ומרכיבים ממשלות חיי היום יום שלנו נהיו סיוט. נסו לטוס למשל-מה שקורה בנתב״ג זה זה טירוף. למה שרת התחבורה לא מטפלת בעניין? כמעט ולא שומעים ממנה בנושא. האזרח סובל ואין אמא ואין אבא. לאף אחד לא אכפת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נמל תעופה
    מירה 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמור מי שטס בימיים אלו ...
    סגור
  • 3.
    כי נתב"ג זה זכר!
    ההוא 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם הייתה "נמלת התעופה בין גוריון" הטיפול של שרת התחבורע היה אחרת
    סגור
  • 2.
    השרה מיכאלי
    אלי טפלון 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למי יש מושג קלוש מה היא כן עושה? השרה הזו? האם יש תחום או תחומון במשרד שלה שכן פעיל? שמתפקד? כל תחומי המשרד שלה בקריסה: נמלי ים, נמלי אוויר, רכבות, אוטובוסים והיא חיה בעולם המקביל שלה...אנחנו עושות, פועלות ושטויות
    סגור
  • 1.
    תיכוניסטים לקראת גיוס
    רונן 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיכוניסטים שסיימו את לימודיהם וממתינים לגיוס , זו עבודה זמנית שתתאים להם , לא נעשה שום ניסיון רציני של ראשות שדות התעופה להקל על מצוקת הטסים , באשר לדלפקים ולבדיקות הבטחוניות גם פנסיונרים מסוגלים לבצע , יש הרבה ביניהם שישמחו לצאת מהבית לעבודה כל שהיא , רק צריך קצת יוזמה וחשיבה
    סגור