תיירות

בזמן שהישראלים מסתערים על חופשות בחו"ל: מחירי הצימרים צונחים

בזמן שהישראלים מסתערים על החופשות בחו"ל והכאוס בנתב"ג חוגג, בצימרים הישראלים בהחלט מרגישים את הירידה בביקוש של האזרחים הישראלים לחופשות והחלו להוריד מחירים
מערכת ice |  1
צימרים (צילום freepik)
בזמן שהישראלים מסתערים על החופשות בחו"ל והכאוס בנתב"ג חוגג, בצימרים הישראלים בהחלט מרגישים את הירידה בביקוש של האזרחים הישראלים לחופשות. מבדיקה שערכו באתר "וויקנד" בשביל "ישראל היום" עולה כי מחירי הצימרים בצפון נותרו כפי שהיו בשנת 2019, לפני פרוץ הקורונה, ואף כי חלק מהצימרים הורידו מחירים כדי למשוך את התייר הישראלי.
בבדיקה שערכו באתר "וויקנד" עולה כי 8% מהצימרים גובים עד 450 שקלים ללילה, וב־2% מהצימרים תוכלו לשלם מחיר זהה וליהנות גם מבריכה. בקטגוריית המחירים של עד 600 שקלים בלילה תוכלו למצוא 18% מהצימרים, 36% מהצימרים גובים בין 600 ל־800 שקלים ללילה, ו־24% גובים עד 1,100 שקלים. רק 4% גובים מעל ל־1,600 שקלים ללילה, ונחשבים הצימרים היוקרתיים. המחירים מתייחסים להזמנת שני לילות בסוף השבוע, ובאמצע השבוע ניתן לקבל את אותו הצימר בהנחה משמעותית.  
 
אלון בן יעקב, מנכ"ל אתר וויקנד, אמר: "יש אנשים שהמחיר לא מעניין אותם ורק רוצים לעבור בדיוטי פרי, אבל אם מסתכלים על עלות החבילה הכוללת ולא רק על מחירי הטיסה - הנופש בארץ בהחלט במחירים שפויים. מבדיקה שעשינו, 86% מהצימרים מציעים לינה בעלות של עד 1,100 שקלים ללילה. שליש מהצימרים אפילו מציעים אירוח בפחות מ־800 שקלים".
בן יעקב מוסיף: "יש כאלו שהורידו מחירים ביחס לרמת הביקושים, חלק מאלה שבדקנו אף הורידו מחירים ביחס ל־2019. מחירי הטיסות עולים, ואנחנו רואים שעולם התיירות משתנה. יש מנעד גדול מאוד של היצע ומגוון מחירים בצימרים. הסטנדרטים של מתחמי הצימרים עשו קפיצה מטורפת".
 
"קמו בתקופת הקורונה מתחמים חדשים, אחרים שיפצו את המתחמים שלהם. זה לא בא לידי ביטוי בתמחור. צריך להבין שגם בחו"ל ביולי-אוגוסט לא תשלם את אותם המחירים כמו מחוץ לעונה. הישראלי לא מחשב את זה שעל חו"ל הוא מבזבז הרבה יותר זמן. הוא לא יטוס ללילה או שניים, וזמן הנסיעה וההמתנה לטיסה, כולל הטיסה, ארוך יותר מנופש שמגיעים אליו בשעתיים-שלוש".  
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סעו לחול
    טוני המרוקאי 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי באוסטריה צימר מעולה עם ארוחת בוקר מעולה נוף לאגם ממש מהחלון רואים את האגם באזור זלצבורג. שילמתי 100 יורו ללילה לזוג נוף מטמטם. פה הייתי בצימר מעפן ארוחת בוקר עלובה 1100 שח פריר מי שהולך לצימר בצפון
    סגור