תיירות

מסע בין כוכבים: החופשה שלכם לשנת 2025 - לחלל

כל החיים חלמתם לטוס לחלל? לראות את הכוכבים? בקרוב מאוד החלום יהפוך למציאות 

מערכת ice | 
קפסולת החלל של Space Perspective (צילום יח"צ)
בחירת היעד לחופשה הבאה גורר עימו ויכוח בכל בית. חופשת בטן-גב ביוון, טיול בבירה אירופית קלאסית או נסיעה מחוף לחוף בארה"ב, כל האפשרויות פתוחות, אך מה בדבר טיסה לחלל? החל משנת 2025 החלום יהפוך למציאות. חברת החלל "Space Perspective" משיקה ספינת חלל בקפסולה יוקרתית והכל כדי שתוכלו לצפות בכוכבים מקרוב.
הקפסולה כדורית, המאפשרת נוף 360 מעלות, נמצאת כבר בשלבי ייצור ותהיה בעלת מצלמות לניצול מקסימלי של החוויה על ידי תקריבים של הנוף המרהיב. בעוד צורתה החיצונית נועדה לשפר את בטיחותה ויכולתה לעמוד בלחץ ושמירה על טמפרטורה נעימה, היא גם מרווחת ומפוארת ונועדה לפינוק הנוסעים- מושבים מתכווננים עד לשכיבה, בר, תאורת אווירה ושירותים.
 
בניגוד למטוסים אשר פולטים פחמן לאוויר, המעבורת נחשבת בת קיימא ללא פליטה לחלל. בנוסף, על פי טבר מקאלום, מייסד ומנכ"ל - "Space Perspective""מאות שנים של תפעול ופיתוח בלונים ומצנחים מוכיחים שטיסה עם הבלון מהשיגור ועד הנחיתה ועם מצנחים מסורתיים כמערכת גיבוי, זה הפתרון הפשוט, הבטוח והחזק ביותר. מערכת הטיסה המסחרת שלנו שומרת על הקפסולה וה-SpaceBallonTM מחוברים יחד והשליטה על תנאי ההמראה והנחיתה הם תמיד בידיים שלנו. הצוות התכנס כדי ליצור דגם חזק, בטוח, יוקרתי ואלגנטי להפליא עבור  ספינת החלל נפטון. פשטות ואוטומציה הן המפתח לבטיחות".
החוויה תימשך כשש שעות והנחיתה תתבצע על פני האוקיינוס. המחיר לטיסת חלל מסחרית צפוי להיות כ-125,000 דולר ואפשר כבר עכשיו להזמין מקומות לשנת 2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה