תיירות

הטיסות מושבתות בגלל סיבה הזויה במיוחד: האפליקציה שהרסה הכל

טיסות בריטיש איירווייס קורקעו עקב תקלה באפליקציית תכנון הטיסות, מחשבי הטיסה הושבתו למשך שעתיים ברחבי העולם
מערכת ice | 
מטוס הגאווה (צילום planespotting)
טיסות של ענקית התעופה בריטיש איירווייס קורקעו עד היום (שלישי) בבוקר עקב בעיות בתוכנת תכנון טיסות שגרמו להחזקת מטוסים על המסלול במקום שיהיו מסוגלים להמריא כמתוכנן ליעדם.
על פי הדיווחים, טיסות לילה כולל חלק מהטיסות בארצות הברית עוכבו במשך שעות בגלל קשיים טכניים בתכנון הטיסה. הבעיה נפתרה כעת, אך היא גרמה לעיכובים בטיסות הסדירות שעליהן הוציאה החברה התנצלות.
 
"הצוותים שלנו פתרו כעת בעיה זמנית שהשפיעה על חלק ממערכות תכנון הטיסות ארוכות הטווח שלנו במהלך הלילה, מה שהביא לעיכובים בלוח הזמנים שלנו. אנו מצטערים על ההפרעה שנגרמה לתוכניות הנסיעה של הלקוחות שלנו", אמרה חברת התעופה ב- הצהרה שנשלחה.
לפי בלומברג, הבעיה נבעה מתוכנה אליה ניגשים טייסי BA דרך מכשירי האייפד של אפל, ואמרו שהמערכת נמצאת בתהליך של שדרוג, תוך ציטוט של "אנשים שמכירים את העניין" שביקשו לא להזדהות. בריטיש איירווייס מסרה כי רוב הטיסות לטווח קצר לא הושפעו מהנושא, והייתה להוטה לציין כי לא מדובר בבעיית בטיחות או בתקלה טכנית באף אחד מהמטוסים שלה.
עוד בספטמבר, ל-Aer Lingus היו בעיות טכניות משלה שהשפיעו על טיסות, כאשר נזק לכבל סיבים אופטיים בשילוב עם תקלת חומרה בגיבוי של קבלן IT, דפקו את מערכת עיבוד הנוסעים של חברת התעופה, מה שגרם לה לבטל יותר מ-50 טיסות. הקבלן הזה היה Kyndryl, חטיבת שירותי ה-IT לשעבר של IBMQ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה