רייטינג

ינון מגל מול עצמו: במה העדפתם לצפות אתמול?

מגיש ערוץ 14 התארח אמש בתוכניתו של רוני קובן בזמן שהופיע בעצמו בערוץ הבית שלו, עכשיו 14. בקשת 12 שידרו את הקאמבק של התקופה וברשת 13 פקין אקספרס. זה ממוצע הרייטינג שהשיגו הערוצים 
שירה יום טוב |  1
ערוצי טלוויזיה – אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נתוני הרייטינג של אתמול סימנו עוד יום שנראה כמו חזרה לשגרת מלחמה. משהו בשילוב בין מלחמה לשגרה יוצר תמונת מצב מעניינת ברייטינג עם היחלשות כללית של הרצועות כך שממוצע הרייטינג הולך ויורד או שמא מתייצב נמוך בימים האחרונים.
בקשת 12 עמד אתמול ממוצע הפריים טיים על 14.7 נקודות, וזה הנתון הגבוה ביותר בטבלה על אף העובדה שביחס לממוצעים שהציגה קשת בתקופה האחרונה, מדובר בממוצע נמוך יחסית ובבחינה של נתוני הרצועות עצמן, הערוץ ספג אתמול ירידה ברייטינג במעבר ממהדורת החדשות לפריים טיים הבידורי, בה שודרה אמש מונית הכסף.
מי שהחזיק אתמול בממוצע חזק יחסית זה ערוץ 14, שמשחק על המקום השני עם רשת 13 כבר תקופה ארוכה. בערוץ סיכמו אתמול את גזרת הפריים טיים עם ממוצע רייטינג מכובד של 7.8% בזמן שרשת 13 פותח פער של יותר מאחוז ומחזיק בנתון ממוצע של 6.6 לשידורי האתמול, עם התחזקות מסוימת בפקים אקספרס לעומת החדשות. 

כאן 11 עם נתון ממוצע הנמוך ביותר מבין הערוצים וגם בפער יחסית משמעותי של כמעט שתי נקודות, כאשר הערוץ סוגר ערב עם ממוצע של 4.7%, ועליה ממהדורת החדשות לתוכניתו של רוני קובן "פגישה", שאירחה אמש את מגיש עכשיו 14, ינון מגל.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנחנו צפינו ב14. מומלץ!!!! הפטריוטים מעולים. (ל"ת)
    טל 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור