רייטינג

רייטינג: זו התוכנית הנצפית ביותר החודש

אחרי חודש עמוס התרחשויות, כולל מבצע צבאי באמצע ועצירת שידורים - מסכמים את נתוני הרייטינג החודשיים. איזה תוכנית הגיעה לראש הטבלה והפכה לנצפית ביותר החודש?
שירה יום טוב |  1
צילום pexels unsplash edit ice
שייח' ג'ראח, מבצע שומר החומות, אסון מירון, ממשלת אחדות, ומירוץ לנשיאות - כל אלו ליוו את חודש מאי והשפיעו גם על עולם התוכן שלנו. בעשרה ימים מתוך החודש האחרון שודרו ברצף חדשות כך שתוכניות הפריים טיים נדחקו לשבועיים בלבד במהלך החודש. איזה תוכנית השיגה החודש את מספר הצופים הגבוהה ביותר בטלוויזיה הישראלית?
מי שכבשה את ראש טבלת הרייטינג החודשית היא מהדורת החדשות של חדשות 12. המהדורה גברה על פרק השיא של ארץ נהדרת וגמר מאסטר שף ששודר ממש ברגע האחרון של מאי. מדובר במהדורת החדשות ששודרה ביום רביעי, 12/05. התוכנית גרפה 27% ברייטינג ו-763 אלף צופים. מדובר ביום השלישי למבצע "שומר החומות", יום לאחר שהתחיל הירי לתל אביב והפרעות בערים המעורבות. באותו יום נורה טיל הנ"ט שגבה את חייו של החייל עומר טביב.
את המקום השני ברשימה לוקחת "ארץ נהדרת" עם התוכנית ששודרה ביום חמישי, 20/05 וסיכמה בדרכה של ארץ נהדרת את מבצע "שומר החומות". מדובר בשבירת שיאים של הפריים טיים כשהתוכנית הגיעה ל-693 אלף צופים ו-25.9% ברייטינג.
הגמר של מאסטר שף ששודר אתמול, 31/05, ראש בראש עם משחקי השף ששודרה בערוץ המתחרה, מגיע למקום השלישי של הטבלה. התוכנית זכתה ל-19.1% ברייטינג כש-496 אלף צופים בחרו לצפות בה. ארץ נהדרת מגיע להישג נוסף כשהיא סוגרת את הרשימה עם התוכנית ששודרה בתחילת החודש, ב-05/05, וזכתה ל-18.4% ברייטינג ו-483 אלף צופים. בכך טבלת הרייטינג החודשי מסתכמת עם נוכחות בלעדית של תוכניות קשת 12.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואיפה ממוקמת חדשות 13? (ל"ת)
    גל 06/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור